- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. W dniu wczorajszym zawiazalem umowę do mojego abonamentu na Orange Love. Od razu zostałem przeniesiony do nowego planu taryfowego. Dzisiaj po zalogowaniu na Mój Orange widnieje informacja ze kwota do zapłaty ponad abonament to 135zl za wykorzystanie 21mb Internetu. Jak to możliwe ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Może prościej, korzystałeś ze starego planu komórkowego (Taryfy), dane były pobierane lub wysyłane, albo i nie, ale sesja trwała, w trakcie zmiany taryfy naliczyło ci opłatę, bo weszły zmiany na nowy Plan komórkowy/ Taryfe, jakby sesji Internetu Mobilnego nie było aktywnej, to nie miałbyś tej opłaty, po prostu korzystałeś z Internetu Mobilnego bez pakietu, wtedy płaci się słono.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to mozliwe??
Przy zmianie Planu Taryfowego, wypada zawiesić korzystanie z usług, przynajmniej na dzień, upewnić się na Mój Orange, że nowy Plan Taryfowy działa, wtedy dzwonić i korzystać z Mobilnego Internetu już normalnie, masz tam pozycję za korzystanie z Internetu Mobilnego, bez aktywnego pakietu, stąd taka wysoka kwota ponad abonament, wypada to wyjaśnić to poprzez czat lub telefon, najlepiej jutro @MarcinB90 .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to mozliwe??
Mało tego Internet przez cały dzień W ogole nie działa... ledwo się zalogowalem na Mój Orange. W takim razie pan w salonie mnie nie poinformowal o tym zeby nie korzystać z usług Internetu mobilnego w trakcie zmiany taryfy. Tak czy siak nie rozumiem skąd opłaty za ( Internet i OW ) skoro dostałem SMS Od razu o zmianie taryfy...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Może prościej, korzystałeś ze starego planu komórkowego (Taryfy), dane były pobierane lub wysyłane, albo i nie, ale sesja trwała, w trakcie zmiany taryfy naliczyło ci opłatę, bo weszły zmiany na nowy Plan komórkowy/ Taryfe, jakby sesji Internetu Mobilnego nie było aktywnej, to nie miałbyś tej opłaty, po prostu korzystałeś z Internetu Mobilnego bez pakietu, wtedy płaci się słono.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to mozliwe??
Dziękuję za odpowiedź już rozumiem o co mogło chodzić. Czy według Ciebie jest to do wyjaśnienia i opłata będzie anulowana ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to mozliwe??
Wypada zgłoszenie zrobić, niech anulują tą opłatę, Regulamin tego nie obejmuje, więc jest szansa na zwrot opłaty, przecież ty nie wszystko musisz wiedzieć, konsultant ci tego nie powiedział @MarcinB90 😉