- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam mam pytanie odnośnie aktywacji internetu domowego lte. Sprzedawca przy podpisywaniu umowy powiedział, że karta jest już aktywna, wsadzić tylko w router i działa. Po kilku godzinach od uruchomienia wciąż router nie może złapać sygnału, niby jest napisane, że trwać to może od 24h do nawet tygodnia. Wszystko rozumiem mogę czekać, tylko uwagę przykuł jeden szczegóły. Numer seryjny karty sim różni się od tego na umowie, dokładnie chodzi o dwie ostatnie cyfry. Pytanie czy jest to jakiś problem przy aktywacji, czy aktywuje się kartę tylko po numerze telefonu czy numerze seryjnym.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dopiero po zgłoszeniu na czacie, że numery się nie zgadzają, nastąpiła aktywacja karty sim
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy 4G LTE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy 4G LTE
Niestety nie mogę założyć konta na Mój Orange, ponieważ nie jestem wstanie odebrać smsa z kodem, który trzeba podać przy zakładaniu. Pozostaje jedynie BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dopiero po zgłoszeniu na czacie, że numery się nie zgadzają, nastąpiła aktywacja karty sim