Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Internet domowy 4G LTE

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 5
  • 1
  • 1

Internet domowy 4G LTE

Witam mam pytanie odnośnie aktywacji internetu domowego lte. Sprzedawca przy podpisywaniu umowy powiedział, że karta jest już aktywna, wsadzić tylko w router i działa. Po kilku godzinach od uruchomienia wciąż router nie może złapać sygnału, niby jest napisane, że trwać to może od 24h do nawet tygodnia. Wszystko rozumiem mogę czekać, tylko uwagę przykuł jeden szczegóły. Numer seryjny karty sim różni się od tego na umowie, dokładnie chodzi o dwie ostatnie cyfry. Pytanie czy jest to jakiś problem przy aktywacji, czy aktywuje się kartę tylko po numerze telefonu czy numerze seryjnym.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 5
  • 1
  • 1

Internet domowy 4G LTE

Dopiero po zgłoszeniu na czacie, że numery się nie zgadzają, nastąpiła aktywacja karty sim

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 28905
  • 20528
  • 1255

Internet domowy 4G LTE

Zaloguj się na mój Orange w przeglądarce - tam powinien być do wglądu numer sim. Ew można to zweryfikować przez BOK http://orange.pl/kontakt
Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 5
  • 1
  • 1

Internet domowy 4G LTE

Niestety nie mogę założyć konta na Mój Orange, ponieważ nie jestem wstanie odebrać smsa z kodem, który trzeba podać przy zakładaniu. Pozostaje jedynie BOK.

Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 5
  • 1
  • 1

Internet domowy 4G LTE

Dopiero po zgłoszeniu na czacie, że numery się nie zgadzają, nastąpiła aktywacja karty sim

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście