- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fun Box 1.0 ciągle rozlącza
Witam. Od tygodnia mam problem z internetem. Codziennie rozłącza go kilka razy na 2-3 minuty.
Był u mnie technik z orange i stwierdził, że na linii jest wszystko ok. Wymieniłem FunBox 1.0 ale problem dalej występuje. Oferta 10Mb/s.
Ma ktoś jakiś pomysł gdzie leży problem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fun Box 2.0 ciągle rozlącza
gosia6922 napisał(-a):Witam. Od tygodnia mam problem z internetem. Codziennie rozłącza go kilka razy na 2-3 minuty.
Był u mnie technik z orange i stwierdził, że na linii jest wszystko ok. Wymieniłem FunBox 2.0 ale problem dalej występuje. Oferta 10Mb/s.
Ma ktoś jakiś pomysł gdzie leży problem?
https://www.youtube.com/watch?v=0AGifk_BeQI ORANGE EKSPERT - Jak zresetować FunBoxa 2.0 do ustawień fabrycznych?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fun Box 2.0 ciągle rozlącza
gosia6922 napisał(-a):ok, spróbuję
domyślne hasło to admin-admin i w ustawieniach Fun Boxa zmień na swoje. Włącz też filtrowanie adresów MAC.https://www.youtube.com/watch?v=7Rodfo2JHN8
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fun Box 2.0 ciągle rozlącza
@gosia6922Pokaz statystyki DSL routera ? Czy w loginie masz /ipv6 czy bez xxxxxxxx@neostrada.pl.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fun Box 2.0 ciągle rozlącza
Cześć @gosia6922
Czy zawarte powyżej odpowiedzi okazały się pomocne? Jeżeli tak, to zachęcam Cię do oznaczenia jednej najbardziej pomocnej jako rozwiązanie. Ułatwi to innym użytkownikom odnalezienie właśnie Twojego tematu i szybsze rozwiązanie problemu
Pozdrawiam,
Rafał