- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice)
Cześć,
Zgłaszam identyczny problem, jednak NIE dotyczy on FLEXa ani iPhone/Apple Watcha. Mam abonament Orange, karta SIM w telefonie Samsung Galaxy Note 8, dodatkowa karta e-sim z tym samym numerem w zegarku Galaxy Watch i IDENTYCZNY problem: połączenia przychodzące zawsze w kodeku AMR NB (kiepska jakość), połączenia wychodzące w AMR WB (HD Voice), niezależnie od technologii 3G/VoLTE/WiFiCalling oraz niezależnie od kombinacji technologii oraz od sieci. Testy Orange Abo↔Orange Abo robiłem na dwóch telefonach (drugi to S10) w różnych kombinacjach technologii. Testy "krzyżowe" (tj. z zamianą karty SIM między dwoma telefonami - by wykluczyć awarię telefonu) między moim Orange Abo a Orange na kartę z telefonem Samsung Note 8 oraz tanim Xiaomi. Niezależnie od technologii połączenia na każdym z numerów i od użytego telefonu połączenie przychodzące na mój numer ZAWSZE w AMR NB, wychodzące zawsze w HD Voice.
Zrobiłem już zgłoszenie do działu technicznego z podaniem przykładowych połączeń - czekam na odpowiedź.
Jestem na 90% pewien że do niedawna nie miałem tego problemu, a kartę e-sim mam w zegarku już ok. roku!
_____________
* Wątek wydzielony z tematu Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice) w Orange Flex - moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice)
@muddy warto więc problem zgłosić na infolinii lub na czacie, niech pracownicy Orange mają informację i poprawią wadliwie działające kodeki, aby połączenia były dobrej jakości.
Ja u siebie zauważyłem, że jeżeli się poruszam, a w tle występują hałasy, np uliczne, to również jakość jest bardzo kiepska, a nawet rwanie rozmowy. Jak tylko się zatrzymam i chociaż ręką przykryję mikrofon, aby głos jak najlepiej docierał do mikrofonu, to jakość zdecydowanie się poprawia i mój rozmówca bardzo dobrze w tedy mnie słyszy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice)
Przecież napisał, że problem został zgłoszony do działu technicznego.
A przykładanie ręki do mikrofonu i hałas uliczny nie ma tu nic do rzeczy. W Orange jest wadliwa konfiguracja połączeń przychodzących dla posiadaczy kart eSIM, powodująca brak HD Voice.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalna jakość rozmów (problemy z HD Voice)
@muddy - śledzisz analogiczny wątek w dziale Flex-a? Podany tam był email do osoby zajmującej się tym u operatora, warto byś napisał tam bezpośrednio o swoim problemie. Podobno sprawa ma wysoki priorytet.