- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura pytania
Od niedawna przeszłam z karty na abonament i mam kilka pytań:
1) Jak mogę wyłączyć coś co nazywa się CyberTarcza? Nie chcę za to płacić. Do czego to służy? To jest coś jak antywirus?
2) Jak wyłączyć ubezpieczenie telefonu? Nie bardzo opłaca mi się płacić 16 zł co miesiąc, bo pewnie i tak jest jakiś haczyk.
3) Jak zmienić termin płatności wszystkich faktur? Mam płacić do 30, a najlepiej byłoby do 10, bo wtedy mam wpływ.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura pytania
Ad1.
Mozna zlecać wyłączenie ochrony na poszczególnych Numerach Telefonu objętych ochroną w ramach Usługi w każdym czasie w następujący sposób:
1)za pośrednictwem Serwisu,
2)w Salonie Sprzedaży Orange,
3)telefonicznie za pomocą Biura Obsługi Klienta,
4)poprzez serwis Mój Orange lub za pośrednictwem strony internetowej www.orange.pl,
5)poprzez SMS wysyłany z Numeru Podstawowego o treści STOP OCHRONA na numer 80808.
Ad2.
Zadzwoń na infolinie ubezpieczeniową 501030030
Ad3.
Lub ewentualnie zapytaj w BOK 510100100 lub na czacie http://orange.pl/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura pytania
Wyłączenie CyberTarczy, ubezpieczenia telefonu, czy inne usługi można wyłączyć kontaktując się na infolinię BOK: 510 100 100 lub napisanie na czacie:
https://www.orange.pl/view/kontakt
Konsultant pomorze w sprawie wyłączenia niechcianych usług lub korzystać z opcji podanych przez @byczyn_86 .
Co do zmiany terminu płatności faktur to może być kłopot, bo ostatnio Orange modernizował okresy rozliczeniowe i część okresów wypadło.
Więcej info w sprawie okresów rozliczeniowych:
https://www.orange.pl/portal/map/map/faq_category?faq=3648750&cat=3648588&cat2=3648675