- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
01-06-2017
23:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
01-06-2017
23:56
Email z potwierdzeniem zamówienia, a brak zamówienia w systemie.
Doradca sprawdzał po numerze pesel, po numerze telefonu, podobno nawet kontaktował się z działem przenoszenia numerów i tam również brak takowego zamówienia. Jutro będę dzownił i próbował coś wywalczyć.
02-06-2017
00:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
02-06-2017
00:00
Email z potwierdzeniem zamówienia, a brak zamówienia w systemie.
Niestety doradcy na BOK w większości widzą tylko własne zamówienia. 😞
Ew. jeśli to dla Ciebie pilne, poproś o przyjęcie reklamacji.
Ew. jeśli to dla Ciebie pilne, poproś o przyjęcie reklamacji.
02-06-2017
00:10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
02-06-2017
00:10
Email z potwierdzeniem zamówienia, a brak zamówienia w systemie.
Szkoda tylko że zazwyczaj traci na tym klient. Traci czas, pieniądze i nerwy. Ale może kiedyś przyjdą inteligentne "roboty" które będą przyjmować nasze zamówienia w sposób perfekcyjny.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »