Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dotyczy sumy do zapłacenia na fakturze.

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Dotyczy sumy do zapłacenia na fakturze.

@byczyn_86, jak spojrzałem na tego screena, to pomyślałem, że tylko w sprawach zakupowych oddzwonią za darmo, albo przeproszą klienta, gdy będzie chciał uzyskać bezpłatnej porady w sprawie faktur. Ja to tak rozumiem, ale mogę się mylić.

Highlighted

Pracuję w Orange
  • 533
  • 556
  • 17

Dotyczy sumy do zapłacenia na fakturze.

@Katani1 Skąd ta teoria?

Highlighted

Pracuję w Orange
  • 533
  • 556
  • 17

Dotyczy sumy do zapłacenia na fakturze.

@Nornik70 Cześć. Oprócz kwoty możesz powiedzieć coś więcej. Za jaki okres jest ta opłata? Jak jest opisana na fakturze? Za jaką usługę?

 

 

Highlighted

Poziom 27, Specjalista
  • 1058
  • 977
  • 86

Dotyczy sumy do zapłacenia na fakturze.

Rozumiem że za komórkę to jest. Ile oplata wynosiła zazwyczaj, kiedy kończy się umowa ? Jeśli masz fakturę na email, lub masz konto na mój orange to pobierz/otwórz załącznik do faktury powinnaś mieć szczegółowe informacje.
Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1956
  • 2291
  • 121

Dotyczy sumy do zapłacenia na fakturze.


@sebaswiderskinapisał(-a)

@Katani1 Skąd ta teoria?


Hipoteza może, o który wpis chodzi?

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5613
  • 9974
  • 150

Dotyczy sumy do zapłacenia na fakturze.

@Norniczek w aplikacji Mój Orange 4.15 powinno dać się sprawdzić, jak i pobrać fakturę z informacja o jakie przekroczenie chodzi.

 

Jak masz już konto założone na Nowy Mój Orange przez www, również powinno dać się sprawdzić, jak i napisać na czacie w tej sprawie.

 

Jeżeli chodzi o połączenie z konsultantem na infolinii: 510 100 100, to można zakupić starter Orange za 5 PLN ważny 30 dni. Koszt połączenia wyniesie z takiego startera to 1,5 PLN za całe połączenie , niezależnie od długości czasu trwania połączenia. Wystarczy więc na 3 kontakty z infolinią.

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Dotyczy sumy do zapłacenia na fakturze.

@ketrasa, przeczytaj od początku jeszcze raz i zrozum starszą osobę, bo tak siebie określił @Norniczek .

Jak wspomniał @Arti_Kn_Pl , można dojść samemu do sedna przekroczenia opłaty za usługę. Może to być tzw. zerwanie warunków umowy spowodowane np. utratą zniżek, które w umowie są określone. Może coś właśnie z tej umowy forumowicz przeoczył, ale w następnym okresie rozliczeniowym dałoby się to odzyskać. Wskazana byłaby reklamacja na darmowym czacie, o którym też wspomniał, że ma zablokowany. Nie wiemy, czy w aplikacji MO, czy na koncie MO w webowej wersji. Ale możesz spróbować wejść na konto bezpośrednio z zakładek u samego dołu forum. To też powinno dać Ci obraz możliwości. Da się, czy nie da się wejść na konto? Natomiast z przypomnieniem hasła może być problem z brakiem czyszczenia plików cookie. Co do czata, to musisz wykorzystać opcję innej sprawy, by ominąć bota. Ten "robot" może Cię zmylić i nie dostaniesz się do konsultanta bezpośrednio, ponieważ czat jest tak skonstruowany, że niektóre sprawy są niejako systemowo załatwiane. Spróbuj bez nerwów i kolejnym razem będzie Ci łatwiej @Norniczek  😊

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 3
  • 3
  • 0

Dotyczy sumy do zapłacenia na fakturze.

Pomijając już te 30 zł przekroczenia bez wyszczególnienia za co, to dlaczego mnie na przeglądarce Chrome nie działa czat ? Czyżby tylko działał w smartfonie z aplikacją Mój Orange ?

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Dotyczy sumy do zapłacenia na fakturze.

@Nornik70, a próbowałeś z zakładki Kontakt u dołu forum? W Chrome też powinien czat działać prawidłowo. Spróbuj.

Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 76
  • 44
  • 0

Dotyczy sumy do zapłacenia na fakturze.

Witam

 

Proszę zadzwonić do buro obsługi i wyjaśnij sytuacji !!!....

 

Pozdrawiam

Piotr