Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dotyczy sumy do zapłacenia na fakturze.

Anonim

Nie dotyczy

Dotyczy sumy do zapłacenia na fakturze.

@byczyn_86, jak spojrzałem na tego screena, to pomyślałem, że tylko w sprawach zakupowych oddzwonią za darmo, albo przeproszą klienta, gdy będzie chciał uzyskać bezpłatnej porady w sprawie faktur. Ja to tak rozumiem, ale mogę się mylić.


Pracuję w Orange
  • 935
  • 1543
  • 35

Dotyczy sumy do zapłacenia na fakturze.

@Katani1 Skąd ta teoria?


Pracuję w Orange
  • 935
  • 1543
  • 35

Dotyczy sumy do zapłacenia na fakturze.

@Nornik70 Cześć. Oprócz kwoty możesz powiedzieć coś więcej. Za jaki okres jest ta opłata? Jak jest opisana na fakturze? Za jaką usługę?

 

 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2107
  • 5918
  • 196

Dotyczy sumy do zapłacenia na fakturze.

Rozumiem że za komórkę to jest. Ile oplata wynosiła zazwyczaj, kiedy kończy się umowa ? Jeśli masz fakturę na email, lub masz konto na mój orange to pobierz/otwórz załącznik do faktury powinnaś mieć szczegółowe informacje.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2894
  • 7459
  • 195

Dotyczy sumy do zapłacenia na fakturze.


@sebaswiderskinapisał(-a)

@Katani1 Skąd ta teoria?


Hipoteza może, o który wpis chodzi?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19496
  • 56388
  • 766

Dotyczy sumy do zapłacenia na fakturze.

@Norniczek w aplikacji Mój Orange 4.15 powinno dać się sprawdzić, jak i pobrać fakturę z informacja o jakie przekroczenie chodzi.

 

Jak masz już konto założone na Nowy Mój Orange przez www, również powinno dać się sprawdzić, jak i napisać na czacie w tej sprawie.

 

Jeżeli chodzi o połączenie z konsultantem na infolinii: 510 100 100, to można zakupić starter Orange za 5 PLN ważny 30 dni. Koszt połączenia wyniesie z takiego startera to 1,5 PLN za całe połączenie , niezależnie od długości czasu trwania połączenia. Wystarczy więc na 3 kontakty z infolinią.

Anonim

Nie dotyczy

Dotyczy sumy do zapłacenia na fakturze.

@ketrasaArtur, przeczytaj od początku jeszcze raz i zrozum starszą osobę, bo tak siebie określił @Norniczek .

Jak wspomniał @Arti_Kn_Pl , można dojść samemu do sedna przekroczenia opłaty za usługę. Może to być tzw. zerwanie warunków umowy spowodowane np. utratą zniżek, które w umowie są określone. Może coś właśnie z tej umowy forumowicz przeoczył, ale w następnym okresie rozliczeniowym dałoby się to odzyskać. Wskazana byłaby reklamacja na darmowym czacie, o którym też wspomniał, że ma zablokowany. Nie wiemy, czy w aplikacji MO, czy na koncie MO w webowej wersji. Ale możesz spróbować wejść na konto bezpośrednio z zakładek u samego dołu forum. To też powinno dać Ci obraz możliwości. Da się, czy nie da się wejść na konto? Natomiast z przypomnieniem hasła może być problem z brakiem czyszczenia plików cookie. Co do czata, to musisz wykorzystać opcję innej sprawy, by ominąć bota. Ten "robot" może Cię zmylić i nie dostaniesz się do konsultanta bezpośrednio, ponieważ czat jest tak skonstruowany, że niektóre sprawy są niejako systemowo załatwiane. Spróbuj bez nerwów i kolejnym razem będzie Ci łatwiej @Norniczek  😊


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 3
  • 0

Dotyczy sumy do zapłacenia na fakturze.

Pomijając już te 30 zł przekroczenia bez wyszczególnienia za co, to dlaczego mnie na przeglądarce Chrome nie działa czat ? Czyżby tylko działał w smartfonie z aplikacją Mój Orange ?

Anonim

Nie dotyczy

Dotyczy sumy do zapłacenia na fakturze.

@Nornik70, a próbowałeś z zakładki Kontakt u dołu forum? W Chrome też powinien czat działać prawidłowo. Spróbuj.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 84
  • 77
  • 0

Dotyczy sumy do zapłacenia na fakturze.

Witam

 

Proszę zadzwonić do buro obsługi i wyjaśnij sytuacji !!!....

 

Pozdrawiam

Piotr