- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@xxxkubek, tak jak napisał kolega @Anonim, jest 14 dni na rozwiązanie umowy bez dodatkowych konsekwencji, które niestety już minęły, ale zapytam się, tak od siebie ...czytałeś może dokładnie umowę i regulamin? Rozumiem że dokumenty te otrzymałeś pocztą, więc miałeś ustawowy czas na zapoznanie się z ofertą, w której na pewno opisane są warunki korzystania/nie korzystania z dodatkowej karty oraz dokładny opis usługi. Większość niejasności powstaje z powodu "niedoczytania" lub całkowitego braku zapoznania się z regulaminem i umową...
@edit: Cyt: "Potrzebuje zrezygnować jedynie z tej drugiej karty... o niej nawet w umowie nic nie ma"
...Ok, to sprawdź jeszcze dokładnie regulamin Twojej usługi. Jeżeli nie ma tam nic o dodatkowej karcie, złóż reklamację poprzez BOK...osobiście skłonny byłbym również złożyć skargę na pracownika handlowego który przedstawiał Ci ofertę z informacjami wprowadzającymi w błąd oraz narażenie Cię na dodatkowe koszty, ale ten wybór pozostawię Tobie.
@edit2: Tak sobie jeszcze przypomniałem...aby usprawnić przebieg reklamacji, dobrze by było jak byś podał w formularzu reklamacyjnym datę i w przybliżeniu godzinę rozmowy z przedstawicielem handlowym. Jeżeli zapamiętałeś imię i nazwisko, to już będzie całkowity "wypas" 🙂 Znając życie dział reklamacji będzie odsłuchiwał nagrania z zarejestrowanej rozmowy.
Pozdrawiam
Maciej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dodatkowa karta na internet przy abonamencie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dodatkowa karta na internet przy abonamencie
Masz14 dni na rezygnacje z umowy od podpisania
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dodatkowa karta na internet przy abonamencie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@xxxkubek, tak jak napisał kolega @Anonim, jest 14 dni na rozwiązanie umowy bez dodatkowych konsekwencji, które niestety już minęły, ale zapytam się, tak od siebie ...czytałeś może dokładnie umowę i regulamin? Rozumiem że dokumenty te otrzymałeś pocztą, więc miałeś ustawowy czas na zapoznanie się z ofertą, w której na pewno opisane są warunki korzystania/nie korzystania z dodatkowej karty oraz dokładny opis usługi. Większość niejasności powstaje z powodu "niedoczytania" lub całkowitego braku zapoznania się z regulaminem i umową...
@edit: Cyt: "Potrzebuje zrezygnować jedynie z tej drugiej karty... o niej nawet w umowie nic nie ma"
...Ok, to sprawdź jeszcze dokładnie regulamin Twojej usługi. Jeżeli nie ma tam nic o dodatkowej karcie, złóż reklamację poprzez BOK...osobiście skłonny byłbym również złożyć skargę na pracownika handlowego który przedstawiał Ci ofertę z informacjami wprowadzającymi w błąd oraz narażenie Cię na dodatkowe koszty, ale ten wybór pozostawię Tobie.
@edit2: Tak sobie jeszcze przypomniałem...aby usprawnić przebieg reklamacji, dobrze by było jak byś podał w formularzu reklamacyjnym datę i w przybliżeniu godzinę rozmowy z przedstawicielem handlowym. Jeżeli zapamiętałeś imię i nazwisko, to już będzie całkowity "wypas" 🙂 Znając życie dział reklamacji będzie odsłuchiwał nagrania z zarejestrowanej rozmowy.
Pozdrawiam
Maciej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dodatkowa karta na internet przy abonamencie
Na pierwszej fakturze po zakupie masz aktywację plus wyrównanie, bo abonament płaci się proporcjonalnie za liczbę dni, a nie zawsze początek okresu rozliczeniowego.
Jeśli ktoś Cię nie informował o opłacie aktywacyjnej, to jak radzili przedmówcy złóż reklamację.
Sugerowałbym też sprawdzecznie czy na pierwszej usłudze nie dostałeś jakiś rabatów lub innych z ofert łączonych. Oczywiście reklamacyjnie możesz oczekiwać wyłączenia usługi, ale w niektórych ofertach łączonych czasem dokupując usługę jest tak, że dostajesz rabat - i mimo że na fakturze jest dodatkowe 20 zł, to na drugiej stronie masz odliczenia rabatów. Więc wychodzi finalnie tak, że płacisz za dwie tyle samo miesięcznie jak za tą pierwszą (droższą).
Wtedy mają odłączoną "dodatkową" kartę, możesz stracić część rabatów.
To najlepiej zweryfikować na BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dodatkowa karta na internet przy abonamencie
Cześć @xxxkubek:),
Sprawdź proszę, czy któryś z powyższych wpisów jest odpowiedzią na Twój temat. Jeżeli tak, oznacz go proszę jako rozwiązanie. Dzięki temu inni użytkownicy będą mogli szybko znaleźć interesującą ich odpowiedź.
Pozdrawiam,
Rafał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dodatkowa karta na internet przy abonamencie
Pozdrawiam