28-12-2016
07:13
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-12-2016
07:13
Dodatkowa karta SIM, stara nie działa - LTE
Witam!
Przedłużyłem internet LTE z Orange z dwoma urządzeniami i dodatkowa karta SIM. Do tej pory miałem ofertę Orange Freenet, która miała skończyć się 10.03.2017. Zdecydowałem się jednak przedłużyć i wziąłem ofertę Internet LTE dla domu. Wczoraj paczkę otrzymałem z umowa, dwoma modemami i dodatkowa karta SIM. Na samym początku włożyłem stara kartę SIM do nowego modemu.(Huawei B315), przez chwile stan ikonki sieci był błękitny, pozniej juz cały czas na czerwono. W panelu konfiguracyjnym widnieje brak usługi. Próbowałem rejestrować kartę w modemie ręcznie, restartowac router do ustawień fabrycznych, jednak nic to nie daje. O dziwo, gdy włożyłem nowa kartę, wpisałem PIN, sieć jest dostępna. Czy ktoś ma jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu? Dodam za stara karta przestała również działać w jakimkolwiek innym urządzeniu. Która karta jest główna; która dodatkowa? Którą i jak zarejestrować w strefie domowej? Ma ktoś jakies pomysły?
Przedłużyłem internet LTE z Orange z dwoma urządzeniami i dodatkowa karta SIM. Do tej pory miałem ofertę Orange Freenet, która miała skończyć się 10.03.2017. Zdecydowałem się jednak przedłużyć i wziąłem ofertę Internet LTE dla domu. Wczoraj paczkę otrzymałem z umowa, dwoma modemami i dodatkowa karta SIM. Na samym początku włożyłem stara kartę SIM do nowego modemu.(Huawei B315), przez chwile stan ikonki sieci był błękitny, pozniej juz cały czas na czerwono. W panelu konfiguracyjnym widnieje brak usługi. Próbowałem rejestrować kartę w modemie ręcznie, restartowac router do ustawień fabrycznych, jednak nic to nie daje. O dziwo, gdy włożyłem nowa kartę, wpisałem PIN, sieć jest dostępna. Czy ktoś ma jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu? Dodam za stara karta przestała również działać w jakimkolwiek innym urządzeniu. Która karta jest główna; która dodatkowa? Którą i jak zarejestrować w strefie domowej? Ma ktoś jakies pomysły?
Etykiety:
3 ODPOW. 3
28-12-2016
08:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-12-2016
08:56
Dodatkowa karta SIM, stara nie działa - LTE
Jeśli przedłużasz umowę na internet mobilny, do 48h stara karta przestaje działać. Do wejścia w życia aneksu jest rozliczona na starych zasadach.
Starej karty sim niestety nie przywrócisz.
Sprawdzenie karty głównej i dodatkowej dokonasz na BOK np. przez Mój Orange lub infolinię 510100100. W papierach też powinna być informacja.
Strefę domową będziesz mógł ustawić po wejściu w życie aneksu. Jest to nowy okres rozliczeniowy po zarejestrowaniu podpisania aneksu.
Starej karty sim niestety nie przywrócisz.
Sprawdzenie karty głównej i dodatkowej dokonasz na BOK np. przez Mój Orange lub infolinię 510100100. W papierach też powinna być informacja.
Strefę domową będziesz mógł ustawić po wejściu w życie aneksu. Jest to nowy okres rozliczeniowy po zarejestrowaniu podpisania aneksu.
28-12-2016
15:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-12-2016
15:00
Dodatkowa karta SIM, stara nie działa - LTE
W takim razie muszę o drugą kartę zawnioskowac? Czy automatycznie zostanie mi druga karta przysłana?
28-12-2016
16:07
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-12-2016
16:07
Dodatkowa karta SIM, stara nie działa - LTE
Jeśli umowa/aneks była dostarczona kurierem lub zewnętrznym punkcie odbioru (innym niż salon Orange), to z tego co mi wiadomo dodatkowych kart sim się nie wysyła.
One są tylko do odbioru w salonie.
Jeśli zamawiałeś opcję gdy ta karta jest za free, najlepiej poczekać na wejście w życie aneksu.
Na pewno nic nie jest dosyłane później.
Jeśli chcesz upewnić się na 100%, skontaktuj się z BOK przez mój Orange/infolinię 510100100.
One są tylko do odbioru w salonie.
Jeśli zamawiałeś opcję gdy ta karta jest za free, najlepiej poczekać na wejście w życie aneksu.
Na pewno nic nie jest dosyłane później.
Jeśli chcesz upewnić się na 100%, skontaktuj się z BOK przez mój Orange/infolinię 510100100.