- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy w Orange ktoś w ogóle myśli?
► Temat, ze względu na charakter omawianego zagadnienia, został przeniesiony z kategorii Internet domowy (etykieta: Neostrada) - Moderator Wiktor ◄
1) Odblokowanie neostrady - płatność przez płatności elektroniczne zaraz po zgłoszeniu prośby o odblokowanie. Dobę później kolejna blokada, gdyż płatność nie jest zaksięgowana. Dlaczego ustawiany jest termin 24h na płatność skoro w tym czasie umiecie zintegrować dwóch własnych systemów ??? !!!
I tak już jest od lat.
2) Próba wyjaśnienia sytuacji przez telefon > nie kończące się kółeczko nieudanych przekierowań do konsultanta, bez jakiekolwiek informacji w jakich godzinach ci ludzie pracują !!!
Normalnie ręce opadają jak się doświadcza takich sytuacji. Czy wy ludzie nie możecie przez minutę pomyśleć zanim coś wdrożycie? Albo chociaż jakoś to przetestować zanim wdrożycie te buble, które zabierają ludziom czas?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy w Orange ktoś w ogóle myśli?
Ad1. Chcesz powiedzieć, że sam zalegałeś z opłatą ze 2 miesiące, żeby blokada została założona, a pretensje masz, że od razu Ci tej blokady nie zdjęli? Jak ja nie lubię osób, które nie płacą faktur w terminie. Przez to mały i średni biznes w Polsce traci płynność finansową.
Proponuję płacić na czas, a nie będziesz miał tego problemu.
Ad 2. Infolinia jest 24/7
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy w Orange ktoś w ogóle myśli?
Sebastian1
Na prawdę nie rozumiesz tego co napisałem? Skoro Orange oferuję usługę zdjęcia blokady windykacyjnej (i rzeczywiście to robi), a następnie (mimo prawie natychmiastowej pełnej wpłaty przez jej własny elektroniczny system) ponownie ją zakłada, to naprawdę trudno to zrozumieć.
Ad 2. To chyba jak dzwoni prezes.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy w Orange ktoś w ogóle myśli?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy w Orange ktoś w ogóle myśli?
Czy ja rozmawiam z botami? Kto tu mówi o obowiązku?
Pytam ponownie to po co w takim razie jest ta usługa skoro przy jej realizacji zamiast dobrej woli jest wykazywana jest zła wola? Skoro wymyśliliście 24h to rozliczajcie to w tym czasie, albo wydłużcie ten termin do 48h, skoro nie potraficie zautomatyzować tak prostego procesu.
Ludzie, przeproście, przyznajcie się do błędów systemowych i zgłoście temat do poprawki zamiast się pogrążać
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy w Orange ktoś w ogóle myśli?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy w Orange ktoś w ogóle myśli?
@Niezadowolony
nie wiem o której robiłeś przelew ale jak ja przelewam sobie kasę rano z jednego konta na moje drugie konto w innym banku to popołudniu kasa już jest na drugim koncie.
Proponuję, żebyś w przyszłości najpierw zrobił przelew w godzinach, kiedy banki księgują przelewy lub skorzystał z opcji szybkiego przelewu, a potem zgłaszał do Orange, że już opłaciłeś i problemu nie będzie.
Idealnym rozwiązaniem będzie jednak płacenie faktur na czas.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy w Orange ktoś w ogóle myśli?
Ech. Tak jak napisałem już ze 2 razy zapłaciłem przez "szybki przelew"..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy w Orange ktoś w ogóle myśli?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy w Orange ktoś w ogóle myśli?
Zastanów się nad uruchomieniem polecenia zapłaty. Faktury będą regulowane terminowo i po problemie.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »