- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry,
Przeszukałem Forum, ale nie znalazłem odpowiedzi. Czy uruchomienie dodatkowego esim z tym samym numerem na zegarku, automatycznie oznacza pożegnanie z jakością HD+? Jak ja dzwonię, przy wychodzących mam rozmowę w topowej jakości HD+. Gdy dokładnie ten sam numer oddzwania do mnie, jest zaledwie HD. Telefony to S24U i S23U. Oba abonamenty w Orange. Problem pojawił się po włączeniu eSIM, to wiem, ale czy Ktoś wie czy da się go rozwiązać? 🙂 o tym, że esim oznaczać by miał gorszą jakość przychodzących, strona jakoś nie informuje 😞
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znamy problem z którym Orange od lat nie potrafi sobie poradzić. Dobrze że chociaż jakoś HD mamy, bo wcześniej i z tym był problem.
Temat poruszany na forum wiele razu. Przykładowe wątki:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy dodatkowy eSIM wyklucza EVS/HD+?
Parę pytań:
-dzwonisz z tel czy z zegarka?
-odbierasz z tel czy zegarkiem?
-zeg jest Apple?
-tel jest Apple ?
-sprzęt odbierający ma wł wifi-calling lub VolTE?
Jakość poł głosowych:
AMR NB (obecnie jedna z sł w Smart )
AMR WB (HD)
HD Voice+ (EVS-SWB wymaga wsparcia VoWifi lub VoLTE oraz odpowiedniej mocy CPU)
Wydaje mi się iż jakości HD+ (przez niezbędną moc obliczeniową dla kodeka raczej nie odpalisz chyba iż to byłoby połączenie przekazywane z smartfona przez bluetooth) na Smart watch-u raczej nie uzyskasz 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znamy problem z którym Orange od lat nie potrafi sobie poradzić. Dobrze że chociaż jakoś HD mamy, bo wcześniej i z tym był problem.
Temat poruszany na forum wiele razu. Przykładowe wątki:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy dodatkowy eSIM wyklucza EVS/HD+?
Te wątki widziałem, ale dotyczyły Flexa, myślałem, że zwykły abonament jest od tego wolny. Czyli dopłacam dodatkowe 9 zł, żeby awaryjnie móc dzwonić z zegarka, ale za to tracę jakość rozmów. Pięknie. 😢 Ciekawe, czy Orange nad tym pracuje, czy w ogóle odpuścili temat. Nie jestem informatykiem, ale skoro człowiek poleciał w kosmos, to chyba umie też ustawić, żeby na głównej karcie sim było EVS, a na e-sim dla bezpieczeństwa po prostu HD. A tak, domyślny downgrade. Dzięki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy dodatkowy eSIM wyklucza EVS/HD+?
@Pit2024 Połączenia były między telefonami Samsung 23U i 24U. I działały znakomicie dopóki nie chciałem lepiej, tzn nie chciałem dołożyć esim do Galaxy Watch 6. Dołożyłem eSIM, straciłem EVS w przychodzących. Nawet jak zegarek jest wyłączony, to już EVS nie ma. No nic, pozostaje usunięcie eSIM z zegarka, skoro to bariera technologiczna nie do przeskoczenia dla operatora.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy dodatkowy eSIM wyklucza EVS/HD+?
Identycznie jest w abonamencie. Co więcej, nie działa także usługa przychodzących połączeń wideo (ViLTE) - wychodzące można realizować. Latka lecą, problem non-stop ten sam.