24-08-2018
22:30
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-08-2018
22:30
Brak zamówienia na nową SIM
Przeszedłem z karty na abonament (umowa została podpisana dziś po południu) i otrzymałem w salonie neutralną kartę SIM, ponieważ nowy telefon obsługuje standard nano. Znalazłem stronę Orange, na której mogę aktywować nową kartę przy pomocy kodu, przysłanego SMSem na stary telefon. Po wprowadzeniu kodu na stronie otrzymałem jednak komunikat, że nie ma zamówienia na nową kartę, w związku z czym wymiana jest niemożliwa...
Co mogę z tym zrobić?
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
24-08-2018
22:40
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-08-2018
22:40
Brak zamówienia na nową SIM
Karta przy migracji z prepaida jest aktywowana do 7 dni. Trzeba niestety zaczekać