Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak zamówienia na nową SIM

Highlighted

Poziom 14, Recenzent
  • 24
  • 20
  • 0

Brak zamówienia na nową SIM

Przeszedłem z karty na abonament (umowa została podpisana dziś po południu) i otrzymałem w salonie neutralną kartę SIM, ponieważ nowy telefon obsługuje standard nano. Znalazłem stronę Orange, na której mogę aktywować nową kartę przy pomocy kodu, przysłanego SMSem na stary telefon. Po wprowadzeniu kodu na stronie otrzymałem jednak komunikat, że nie ma zamówienia na nową kartę, w związku z czym wymiana jest niemożliwa...

 

Co mogę z tym zrobić?

1 ODPOWIEDŹ 1
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27571
  • 18395
  • 1217

Brak zamówienia na nową SIM

Karta przy migracji z prepaida jest aktywowana do 7 dni. Trzeba niestety zaczekać