- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet mobilny pobrało mi ze strefy domowej i poza Strefą.
Co zrobić? Szczególnie że widać iż brak jest wyznaczonej strefy.
________________
* Przeniosłem z działu Internet domowy – moderator Michał
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@dan933 trzeba zweryfikować poprawność danych strefy domowej. Może trzeba na nowo ustawić. Skontaktuj się na infolinii lub czacie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@dan933 trzeba zweryfikować poprawność danych strefy domowej. Może trzeba na nowo ustawić. Skontaktuj się na infolinii lub czacie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak wyznaczonej strefy domowej
@dan933 już był taki problem . Czasem mapy podstawiają niewłaściwe współrzędne danego adresu. W tamtym przypadku pomogło podanie w reklamacji ( przecież rozsądnym jest wytłumaczenie, że np z routerem stacjonarnym do usługi mobilnej nie biega się po mieście, a strefa domowa to określony obszar) podanie dokładnych współrzędnych wyznaczonych w google maps.
Konsultant powinien wyznaczyć ponownie według dostarczonych współrzędnych i to bez opłat.
To nie Ty się pomyliłeś, a operator
No, chyba, że masz modem " mydelniczkę" i biegasz z nim radośnie po obejściu 🤣, ale typ modemu zweryfikuje konsultant i jak wie z czym się co zestawia, poprawi dane
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak wyznaczonej strefy domowej
@dan933dodam tylko, że faktycznie dane adresowe się czasem nie zgadzają z współrzędnymi geograficznymi i tu powstaje problem. Warto naprawdę znaleźć miejsce centrum tej strefy i w rozmowie z konsultantem podać je dokładnie opisując współrzędnymi