- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzisiaj o 10 złożyłam zamówienie o przedłużenie abonamentu, wraz z nowym telefonem. Do tej pory nie dostałam żadnego potwierdzenia e-mail. Wszystko przebiegło pomyslnie tylko brak tego e-maila mnie martwi.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Marcepanana Jeśli nie ma numeru zlecenia, ono najprawdopodobniej nie istnieje.
Według mnie najlepiej wyjaśnić wszystko w najbliższym salonie.
Nie dość, że po danych i adresie zweryfikują stan zgłoszeń/zleceń w systemach, to jeszcze możesz zostawić skargę, jeśli cokolwiek będzie nie tak...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak potwierdzenia e-mail
Niestety nie… sytuacja mocno mnie dziwi, gdyż jestem klientem już baaardzo długo. Nawet jakiś czas temu kupowałam w raty iPada i nie było takiej sytuacji 🤨
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak potwierdzenia e-mail
Pewnie jakieś problemy z systemem OP. Ja dzisiaj też ponad 2 g. czekałem na uruchomienie pewnej usługi. Prześpij się z tym i jutro daj znać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak potwierdzenia e-mail
Cześć @Marcepanana
Sprawdzałaś czy na koncie Mój Orange poprzez stronę www lub w aplikacji Mój Orange masz wpisany poprawny adres e-mail do wysyłania potwierdzeń zamówienia lub faktur Orange. @Marcepanana zerknij jeszcze w Mój Orange do zakładki Moje sprawy i sprawdź czy masz złożone zamówienie w sprawie przedłużenie umowy abonamentowej oraz czy w tym zamówieniu jest tez uwzględniony smartfon 🙂
Jeśli wszystko jest poprawne to poczekaj do jutra na potwierdzenia. Jeśli do jutra nie będzie potwierdzenia to spróbuj skontaktować się doradca na Orange czacie lub na infolinii Orange *100 lub 510 100 100 w tej sprawie
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak potwierdzenia e-mail
Zamówienie widmo. Nigdzie go nie ma. Jedyne gdy próbuje drugi raz coś zdziałać na moim numerze to wywala błąd. Jedyne co powiedzieli na infolinii to, że mogą być problemy z aplikacją.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak potwierdzenia e-mail
@Marcepananaspróbuj jeszcze zalogować się do Mój Orange poprzez stronę www w tym linkiem i sprawdz czy masz zamówienie https://www.orange.pl/twojekonto/
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak potwierdzenia e-mail
Czy masz nr zamówienia Orange jeśli tak to poczekaj do jutra. Natomiast jesli nie pojawi się zamówienie w moich sprawach ani nie przyjdzie na adres e-mail to spróbuj skontaktować się z doradca Orange na infolinii lub na czacie 🙂
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak potwierdzenia e-mail
Pokazało się po wyboru dostawy.
zobaczylam tylko, że wszystko jest ok i sam z siebie włączył się czat z Maksem. Dlatego nie mam numeru zamówienia
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »