Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak potwierdzenia e-mail

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 30
  • 0

Brak potwierdzenia e-mail

Dzisiaj o 10 złożyłam zamówienie o przedłużenie abonamentu, wraz z nowym telefonem. Do tej pory nie dostałam żadnego potwierdzenia e-mail. Wszystko przebiegło pomyslnie tylko brak tego e-maila mnie martwi. 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13268
  • 54429
  • 637

Brak potwierdzenia e-mail

@Marcepanana Jeśli nie ma numeru zlecenia, ono najprawdopodobniej  nie istnieje.

Według mnie najlepiej wyjaśnić wszystko w najbliższym salonie.

Nie dość, że po danych i adresie zweryfikują stan zgłoszeń/zleceń w systemach, to jeszcze możesz zostawić skargę, jeśli cokolwiek będzie nie tak...

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

17 ODPOW. 17

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2846
  • 7178
  • 188

Brak potwierdzenia e-mail

W spamie nie ma?


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 30
  • 0

Brak potwierdzenia e-mail

Niestety nie… sytuacja mocno mnie dziwi, gdyż jestem klientem już baaardzo długo. Nawet jakiś czas temu kupowałam w raty iPada i nie było takiej sytuacji 🤨


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2846
  • 7178
  • 188

Brak potwierdzenia e-mail

Pewnie jakieś problemy z systemem OP. Ja dzisiaj też ponad 2 g. czekałem na uruchomienie pewnej usługi. Prześpij się z tym i jutro daj znać.


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2427
  • 10059
  • 86

Brak potwierdzenia e-mail

Cześć @Marcepanana 

Sprawdzałaś czy na koncie Mój Orange poprzez stronę www lub w aplikacji Mój Orange masz wpisany poprawny  adres e-mail do wysyłania potwierdzeń zamówienia lub faktur Orange. @Marcepanana zerknij jeszcze w Mój Orange do zakładki Moje sprawy i sprawdź czy masz złożone zamówienie w sprawie przedłużenie umowy abonamentowej oraz czy w tym zamówieniu jest tez uwzględniony smartfon 🙂

Jeśli wszystko jest poprawne to poczekaj do jutra na potwierdzenia. Jeśli do jutra nie będzie potwierdzenia to spróbuj skontaktować się doradca na Orange czacie lub na infolinii Orange *100 lub 510 100 100 w tej sprawie

Pozdrawiam 🙂


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 30
  • 0

Brak potwierdzenia e-mail

Zamówienie widmo. Nigdzie go nie ma. Jedyne gdy próbuje drugi raz coś zdziałać na moim numerze to wywala błąd. Jedyne co powiedzieli na infolinii to, że mogą być problemy z aplikacją.


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2427
  • 10059
  • 86

Brak potwierdzenia e-mail

@Marcepananaspróbuj jeszcze zalogować się do Mój Orange poprzez stronę www w tym linkiem i sprawdz czy masz zamówienie https://www.orange.pl/twojekonto/

Pozdrawiam 🙂


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 30
  • 0

Brak potwierdzenia e-mail

Dalej brak 🙄


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2427
  • 10059
  • 86

Brak potwierdzenia e-mail

Czy masz nr zamówienia Orange jeśli tak to poczekaj do jutra. Natomiast jesli  nie pojawi się zamówienie w moich sprawach  ani nie przyjdzie na adres e-mail to spróbuj skontaktować się z doradca Orange na infolinii lub  na czacie 🙂

Pozdrawiam 🙂


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 30
  • 0

Brak potwierdzenia e-mail

Pokazało się po wyboru dostawy.

zobaczylam tylko, że wszystko jest ok i sam z siebie włączył się czat z Maksem. Dlatego nie mam numeru zamówienia