- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak potwierdzenia e-mail
@Marcepananaszkoda że go nie spisałaś 🙂 Poczekaj do jutra moze się wszystko rozwiaze i pojawi się na koncie Mój Orange 🙂
Daj znać jutro czy coś się zmieniło 🙂
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak potwierdzenia e-mail
@Marcepanana systemy tak mają..czasem samo wprowadzenie zanim będzie widoczne musi poczekać na przeładowanie bazy danych w systemie. Po weekendowych pracach różne cuda się mogą dziać. Myślę, że to jakiś bubel właśnie z aktualizacji wprowadzonych danych o zamówieniach. Jeśli jutro się nie wyjaśni, reklamuj na infolinii
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak potwierdzenia e-mail
Jak działa taka reklamacja ? Oni anulują zamówienie ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak potwierdzenia e-mail
@Marcepanana wszystko zależy od jego stanu. Jeśli znajdą, zweryfikują poprawność danych i zakres zamówienia. Jeśli nie, wprowadzą na Twoje życzenie i podadzą numer zamówienia.
Przy okazji zgromadź dane kiedy i na co było wprowadzone to niewidoczne
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak potwierdzenia e-mail
@agat13 tak to już nie raz bywa. Weekendowe pracę aby coś zmienić. A potem takie ,kfiatki".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak potwierdzenia e-mail
Sytuacja wygląda tak. Działan na moim numerze nie mogę żadnych wykonać, ani konsultant. Zamówienia nie ma, ale coś się dzieje, że w ogóle nie możemy nic zdziałać na numerze. Także zamówienie, może jest… może nie ma
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Marcepanana Jeśli nie ma numeru zlecenia, ono najprawdopodobniej nie istnieje.
Według mnie najlepiej wyjaśnić wszystko w najbliższym salonie.
Nie dość, że po danych i adresie zweryfikują stan zgłoszeń/zleceń w systemach, to jeszcze możesz zostawić skargę, jeśli cokolwiek będzie nie tak...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak potwierdzenia e-mail
@agat13 jak na koncie jest otwarte zamówienie to nie można wprowadzić kolejnego. Nawet nie można wybrać takiego numeru do utrzymania. Przy próbie wpisania go z palca wyskakuje komunikat, że nie można wprowadzić kolejnego zamówienia. Jest już dla numeru zamówienie OMNIXX... . Tu jak rozumiem w podobny sposób blokuje chodź zamówienia nie widać. Dziwna sprawa. Coś widać mocni poszło technicznie nie tak. Oczywiście może iść z tym do salonu. Nic więcej nie dowie się niż przez infolinię. Ale konto wyszukują po numerze PESEL czy numerze usługi. Na pewno nie po adresie.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »