Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak potwierdzenia e-mail

ROZWIĄZANE

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2674
  • 11014
  • 104

Brak potwierdzenia e-mail

@Marcepananaszkoda że go nie spisałaś 🙂 Poczekaj do jutra moze się wszystko rozwiaze i pojawi się na koncie Mój Orange 🙂

Daj znać jutro czy coś się zmieniło 🙂

Pozdrawiam 🙂


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14152
  • 58201
  • 705

Brak potwierdzenia e-mail

@Marcepanana  systemy tak mają..czasem samo wprowadzenie zanim będzie widoczne musi poczekać na przeładowanie bazy danych w systemie. Po weekendowych pracach różne cuda się mogą dziać. Myślę, że to jakiś bubel właśnie z aktualizacji wprowadzonych danych o zamówieniach. Jeśli jutro się nie wyjaśni, reklamuj na infolinii 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 30
  • 0

Brak potwierdzenia e-mail

Jak działa taka reklamacja ? Oni anulują zamówienie ?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14152
  • 58201
  • 705

Brak potwierdzenia e-mail

@Marcepanana  wszystko zależy od jego stanu. Jeśli znajdą, zweryfikują poprawność danych i zakres zamówienia. Jeśli nie, wprowadzą na Twoje życzenie i podadzą numer zamówienia. 

Przy okazji zgromadź dane kiedy i na co było wprowadzone to niewidoczne 


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 456
  • 3918
  • 20

Brak potwierdzenia e-mail

@agat13 tak to już nie raz bywa. Weekendowe pracę aby coś zmienić. A potem takie ,kfiatki". 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 30
  • 0

Brak potwierdzenia e-mail

Sytuacja wygląda tak. Działan na moim numerze nie mogę żadnych wykonać, ani konsultant. Zamówienia nie ma, ale coś się dzieje, że w ogóle nie możemy nic zdziałać na numerze. Także zamówienie, może jest… może nie ma 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14152
  • 58201
  • 705

Brak potwierdzenia e-mail

@Marcepanana Jeśli nie ma numeru zlecenia, ono najprawdopodobniej  nie istnieje.

Według mnie najlepiej wyjaśnić wszystko w najbliższym salonie.

Nie dość, że po danych i adresie zweryfikują stan zgłoszeń/zleceń w systemach, to jeszcze możesz zostawić skargę, jeśli cokolwiek będzie nie tak...


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 456
  • 3918
  • 20

Brak potwierdzenia e-mail

@agat13 jak na koncie jest otwarte zamówienie to nie można wprowadzić kolejnego. Nawet nie można wybrać takiego numeru do utrzymania. Przy próbie wpisania go z palca wyskakuje komunikat, że nie można wprowadzić kolejnego zamówienia. Jest już dla numeru zamówienie OMNIXX... . Tu jak rozumiem w podobny sposób blokuje chodź zamówienia nie widać.  Dziwna sprawa. Coś widać mocni poszło technicznie nie tak. Oczywiście może iść z tym do salonu. Nic więcej nie dowie się niż przez infolinię. Ale konto wyszukują po numerze PESEL czy numerze usługi. Na pewno nie po adresie.