Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak maila potwierdzającego zamówienie


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 3
  • 0

Brak maila potwierdzającego zamówienie

Witam dnia 30.04 odwiedziłem salon orange gdzie miałem podpisać umowę na dwa abonamenty z dwoma telefonami jeden telefon udało się sprowadzić z drugim był problem. Została zatem podpisana jedna umowa a drugi telefon pani w salonie zaproponowała żebym załatwił sprawę na infolini. Zadzwoniłem więc na infolinie kolo godziny 14-15 wszystko poszło gładko podałem nr telefonu maila i teraz pytanie ponieważ nie dostałem żadnej informacji ani sms ani mailowo że moje zamówienie zostało przyjęte jaki jest czas oczekiwania na weryfikacje i czy dostanę jakąś wiadomość o pozytywnej weryfikacji czy od razu maila z informacją o wysyłce kurierem dziękuje za pomoc.

8 ODPOW. 8

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1274
  • 3051
  • 31

Brak maila potwierdzającego zamówienie

@PoZZZytywnypewnie nie zatwierdzili zamowienia poniewaz system z automatu nie przepuscil tego zamowienia. weryfikacja negatywna.
spróbuj zrobic zamowienie po oplaconej pierwszej fakturze.

trzeba bylo wybrac zestaw 1+1 z abonamentem plus druga karta only sim.
wszystko by przeszło 😀


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

Brak maila potwierdzającego zamówienie

@PoZZZytywny poczekaj spokojnie do poniedzialku. Pewnie dostaniesz maila z wynikiem weryfikacji. Zawsze mozesz tez zadzwonic w poniedzialek na infolinie i dopytac co i jak. Weryfikacja ręczna trwa do 72 godzin. Liczą się dni robocze. Jeżeli wynik weryfikacji jest pozytywny następuje wysyłka w ciągu max 5 dni roboczych


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52659
  • 710

Brak maila potwierdzającego zamówienie

@PoZZZytywny może znowu awaria w systemach zamówień, ostatnio w weekend również były problemy. Sprawdź w poniedziałek na infolinii lub napisz na czacie.

Czasami zdaża się błąd konsultanta i zamówienie nie poszło lub jest błednie wprowadzone.


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1274
  • 3051
  • 31

Brak maila potwierdzającego zamówienie

@ketrasaArtur To nie awaria. Po prostu nie możesz nabyć w ORANGE dwóch abonamentów z telefonami w tym samym czasie. (Rozumiem że nie ma innych powodów tj zadłużenie itp)

 

A potem się dziwić że ludzie wybierają innych operatorów 😁😁

 

Nawet nie wiadomo do kogo uderzyć aby pomógł 😜


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52659
  • 710

Brak maila potwierdzającego zamówienie

Znaczy się, że jak chce umowę, to może złożyć zamówienie, ale nie dostanie, bo chce za dużo. Przecież jak przedłuża, to nie powinien mieć problemów, przecież klient już pewny, nie nowy.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 3
  • 0

Brak maila potwierdzającego zamówienie

Pokaż szczegóły
 

Było tak że miałem jeden nr przenoszony a drugi miał być nowy ten przenoszony udało się załatwić w salonie i wziąść telefon a drugiego telefonu nie udało się ściągnąć przez co pani kazała mi załatwić to na infolini nie poinformowała mnie ze będę mógł mieć jakieś problemy ze wzięciem kolejnego nr nie mam żadnych długów ani nic a moje dochody pozwalają mi wziąść pewnie z parę nr i nie zachwieje to moim budżetem i teraz nwm co mam zrobić czy mam jakoś poświadczyć ze mogę wziąść numer czy co. Jak bym wiedział że będą takie problemy poszedłbym do innej sieci. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52659
  • 710

Brak maila potwierdzającego zamówienie

@PoZZZytywny jak już wcześniej było pisane w postach, sprawdź w poniedziałek, jak już będzie dzień roboczy.


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1274
  • 3051
  • 31

Brak maila potwierdzającego zamówienie

@PoZZZytywny to nie Twoja. Nie było to dziwne że konsultant w salonie nie chce pozyskać Nowego kontraktu i że odsyła do kogoś innego? 😉

Moze po pierwszym oplaconym rachunku weryfikacja będzie ok. I będziesz mógł dobrać drugi kontrakt.

Daj znać jak Ci się uda bo jestem w identycznej sytuacji