- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry, od kilku dni gdy włączam dane internetowe to pokazuje mi napis brak internetu. Na innych urządzeniach internat działa - są inne karty. Nie ma możliwości by internet został wykorzystany. Czy jest możliwość naprawienia tego i może ktoś wie jaki jest tego powód? Z góry dziękuję za odpowiedź!
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@malinek za mało informacji umieszczone. Podejrzewam, że chodzi o ustawienie APN w smartfonie, w którym uruchamiasz transmisję danych.
Sprawdż ustawienia APN, i czy widnieje w ustawieniach internetipv6, czy internet?
Tu masz więcej informacji o ustawieniach APN:
https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-internetu-mms-sms-w-telefonie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@malinek za mało informacji umieszczone. Podejrzewam, że chodzi o ustawienie APN w smartfonie, w którym uruchamiasz transmisję danych.
Sprawdż ustawienia APN, i czy widnieje w ustawieniach internetipv6, czy internet?
Tu masz więcej informacji o ustawieniach APN:
https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-internetu-mms-sms-w-telefonie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
@malineknapisał(-a)Dzień dobry, od kilku dni gdy włączam dane internetowe to pokazuje mi napis brak internetu. Na innych urządzeniach internat działa - są inne karty. Nie ma możliwości by internet został wykorzystany. Czy jest możliwość naprawienia tego i może ktoś wie jaki jest tego powód? Z góry dziękuję za odpowiedź!
Proponuje kontakt z Orange, poprzez czat czy telefon, naprawią to.