- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu mimo posiadanych darmowych godzin nocnych
Witam. Miałem powiedzmy 09.01.2021 po południu 170gb internetu a wieczorem miałem 0 na obu kartach. Jak to się stało. Nie miałem możliwości wykorzystać tak dużo internetu. Mam darmowe godziny nocne. Więc pobieram w nocy. Co mam zrobić jest początek miesiąca a ja już nie mam internetu.
____________
* W temacie doprecyzowano kategorię, etykiety i tytuł - Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu.
@Mati11 czy jak uruchamiasz pobieranie po północy, to uruchamiasz router ponownie przed rozpoczęciem pobierania? Te szczęśliwe godziny w nocy czasami dziwnie działają i często pobierane dane są wliczane do transferu. Na NO sporo już jest w tej sprawie tematów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu mimo posiadanych darmowych godzin nocnych
@Mati11 koniecznie wyjaśnij na czacie https://www.orange.pl/view/kontakt#
najlepiej jutro po 8.00 bo wtedy Max będzie mógł połączyć z doradcą jeśli nie rozwiąże Twojego problemu, a Ty będziesz chciał " dokupić" ( niekoniecznie obowiazkowo😉) dodatkowe GB
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu mimo posiadanych darmowych godzin nocnych
@Mati11 tylko konsultant ma wglad na Twoje konto i tylko on moze Ci powiedziec co sie stalo. Skontaktuj sie jutro z BOK https://www.orange.pl/view/kontakt# i wyjasnij sprawe co sie stalo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu mimo posiadanych darmowych godzin nocnych
Nie resetuje router. Pytałem doradcę z orange to nie kazali resetować. Będę składał reklamacje. Bo początek okresu rozliczeniowego a ja nie mam internetu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu mimo posiadanych darmowych godzin nocnych
@Mati11 to wprowadził Ciebie w błąd. Powinno się router ponownie uruchomić, aby sesja została nawiązana na nowych warunkach. Teoretycznie szczęśliwe godziny powinny zadziałać, bez ponownego uruchomienia routera, ale w praktyce różnie bywa. Czasami nie zadziałają nawet ponownym uruchomieniu routera.
Obecnie dla wszystkich w Orange jest dostępny darmowy pakiet 10 GB, SMS o treści PAKIET10GB pod bezpłatny numer 80820. Przynajmniej kilka GB wpadnie.
Tu masz więcej info: