- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezczelny pracownik z działu utrzymania (partner?)
Cześć,
chciałbym w tym miejscu niejako zaapelować do Orange Polska aby przeprowadzało kontrolę wykonywania usług przez firmy partnerskie dzwoniące celem przedłużenia umowy. Wiem, że jak rozmawiam z kimś bezpośrednio z Waszej firmy to zazwyczaj jest bezproblemowo i kompetentnie, ale pozostałe telefony wołają o pomstę do nieba.
Przykładowo dziś, dzwoni przedłużeniówka - 4 razy głuchy telefon, za piątym razem wreszcie ktoś się odezwał i wciska bezczelnie cytuję "nowe regulaminy Orange nie pozwalają mieć umowy na czas nieokreślony i musi Pan teraz przedłużyć umowę". To się niestety powtarza regularnie.
Tak więc, chciałbym aby Orange wprowadził kontrolę jakości rozmów, bo to słaby consumer care - płacę Wam i jeszcze muszę wysłuchiwać takich farmazonów. Poza tym sama jakość rozmowy też pozostawia wiele do życzenia - mam tu na myśli chamskość i gburowatość.
Przykre, że psuje to wizerunek całej firmy.
PS. Udało mi się w panelu odznaczyć zgodę dzwonienia przez partnerów - może pomoże...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezczelny pracownik z działu utrzymania (partner?)
@Neo2 jeżeli wcisną komuś umowę, to prowizja wpadnie. Dlatego trzeba szybko działać, korzystając z wszelkich sposobów, nawet chamskich. Ciekawe, czy po odznaczeniu pozwoleń marketingowych nie będziesz otrzymywał telefonów z przedłużeniem umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezczelny pracownik z działu utrzymania (partner?)
Gwoli ścisłości, mam wyrażoną główną zgodę marketingową (przyznającą zniżki) i naprawdę nie mam nic przeciwko, żeby ktoś z działu utrzymania raz na jakiś czas zadzwonił coś powiedział, ale nie kosztem różnych oszustw, bądźmy uczciwi wobec siebie. Czy bycie klientem musi wiązać się z takim napastowaniem?