Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Błąd na linii ISDN


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 0

Błąd na linii ISDN

Witam.

Mam linie ISDN i podłączoną centralę firmy slican. Raz na jakiś czas mam błąd na centralce powodujący że nie ma sygnału jak ktoś do mnie dzwoni, a jak ja chcę gdzieś zadzwonić to mam informację że linia jest zajęta. Po restarcie centrali wszystko wraca do normy. Od admina centrali mam informację "problem jest po stronie Operatora – wyłączenie centrali wymusza ponowną synchronizację ale jak widać, to centrala wykrywa błąd na linii ISDN – jakiś błąd w warstwie II"

 

5 ODPOW. 5

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39009
  • 1390

Błąd na linii ISDN

Jaki masz wariant ISDN? Próbowałeś skontaktować się ze wsparciem technicznym tej usługi?

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 0

Błąd na linii ISDN

A jakie mogę mieć warianty? Na tej linii są 3 numery. To jest pierwszy kontakt z Orange w tej sprawie.

Nie wiem jak przekazać informację o błędach paniom z infolinii żeby prawidłowo przekazały problem dalej.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39009
  • 1390

Błąd na linii ISDN

Nie wiem czy masz dedykowany numer do obsługi (jeśli nie, to zadzwoń na ogólną infolinię dla firm 510 600 600), i tam jeśli po rozpoznaniu numeru nie trafisz na wsparcie techniczne ISDN, to poproś aby ktoś Cię przełączył.

Dla mnie opis, który zaprezentowałeś jest dosyć jasny, można go wkleić do zgłoszenia technicznego. Raczej zdalnie nie rozwiąże się tej sprawy, wtedy przyjedzie technik na miejsce.

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 0

Błąd na linii ISDN

Dziękuję za informację. Zgłoszone przez infolinię.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39009
  • 1390

Błąd na linii ISDN

Oki. Daj znać po wszystkim czy udało się naprawić problem.