- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
50 giga w chmurze
Przy zawieraniu umowy otrzymałem informację o pakietach internetu : telefon 60 GB, dom 150 GB. Łącznie 210 GB. Wczoraj od doradcy dowiedziałem się że mam 10 GB internetu + "50 giga w chmurze" ( cytat). Czy po wykorzystaniu 10 GB dalej będę miał internet z pełną szybkością czy po prostu to jest jakieś oszustwo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
50 giga w chmurze
To 50 giga w chmurze to raczej jest na zasadzie tranferu i miejsca na przechowywanie danych. Nie znam szczegolow Twojej umowy. Skoro tam bylo zapisane 210 gb to tak powinno byc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
50 giga w chmurze
Na umowie nie ma nic. Panienka pisała odręcznie na karteczce. A może ktoś z Orange odezwie się.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
50 giga w chmurze
To co masz to Love Mini 4g. Na komórce masz 10 GB. Bezpośrednio do karty od internetu masz przypisane 200 GB. Ten limit możesz wykorzystać w strefie domowej. Wyznacza się ona w miejscu gdzie pierwszy raz karta będzie uruchomiona, w promieniu 500 m. Pozostałe 50 GB idzie na konto (nie na chmurę, to GB do wykorzystania). Możesz z nich korzystać na różne sposoby::
1. Po wyczerpaniu pakietu głównego 200 GB,
2. Jeśli przeniesiesz internet w inne miejsce (czyli poza wyznaczona strefę domową)
3. Jako zapasowy pakiet danych na komórce (tej co masz i ewentualnie kolejnych dobranych numerów),
Przy zmianie lokalizacji możesz też zmienić strefę za 10 zł.
Korzystając z internetu na komórce dostajesz info o wykorzystaniu 80% pakietu GB, następnie o jego wyczerpaniu. Ogólnie zgodnie z ofertą masz wtedy możliwość korzystania z pakietu 50 GB na konto.
Dodatkowo w tej taryfie masz bezpłatnie usługę Szczęśliwe Godziny. Możesz bez pomniejszenia limitu GB korzystać z internetu pomiędzy 00:00 a 8:00. Warto o tym pamiętać, jak masz opcje coś pobierać w tym czasie.
Jak coś nie działa zachęcam do kontaktu przez czat/BOK. Czasem coś zwariuję, ale wszystko jest do naprawienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
50 giga w chmurze
Miałem informacje - 60 GB internetu w telefonie oraz 150 GB internetu w domu. Łącznie 210 GB. Nie wiem co się stało ale na moim koncie wyświetla się - telefon 10 GB + dom 160GB. Parę lat temu dostałem komunikaty o wyczerpaniu pakietu internetowego w telefonie w ilości 3 GB i bodaj że dwa razy 5 GB. Po interwencji w bok dowiedziałem się że mam mieć 10 GB plus pozostałe 50 GB. Parę dni temu dostałem propozycję przedłużenia umowy i internet miał być podwyższony na 10 GB (telefon) oraz 200 GB- dom. Czyli łącznie 210. Dostałem informację że owe brakujące do tej pory 50 GB to chmura , co raczej kojarzy mi się z czymś na wzór wirtualnego dysku a nie z pakietem internetu. Dlatego próbuję dojść prawdy - czy zostałem oszukany przy podpisywaniu umowy czy też może później.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
50 giga w chmurze
@extreme666 Według regulaminu to pakiet danych na konto. Rzeczywiście określenie chmura może być mylne. Nie jest limit jak np na dysku Google ale transfer do wykorzystania. Działa to tak jak wyżej napisano ale obecnie jest inny układ. 200 GB na kartę i 50 GB na konto. Więc licząc, że na karcie do internetu nie przekroczysz 200 GB na telefonie masz do wykorzystania 60 GB (10GB podstawowo i 50 GB danych na konto). W przypadku rozbieżności zachęcam do kontaktu z obsługą klienta.
Wrzucam jeszcze regulamin w razie pytań.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
50 giga w chmurze
Dalej to wszystko kupy się nie trzyma. Mam warunki z umowy zawartej 4-5 lat temu. A najciekawsze jest to, że 6 grudnia rozpoczął się nowy okres rozliczeniowy i na koncie intertu w telefonie jest 23 GB. Drugą ciekawostką jest to, że na 5.12 był termin rozmowy telefonicznej z kimś z Orange w sprawie " przedłużenia umowy " czyli zmiany z umowy na czas nieokreślony na umowę na 24 miesiące - i cisza. Wydaje mi się, że Orange zabrnęło po same uszy i dalsze drążenie tematu jest mocno niewygodne dla firmy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
50 giga w chmurze
Jeszcze raz zachęcam do kontaktu z BOK. Tu mimo szczerych chęci nikt nie da dokładniej odpowiedzi. Do tego potrzebny jest wglad w pracownik w konto, tak można tylko gdybać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
50 giga w chmurze
A jak skontaktować się z BOK ? Telefon jest płatny a nie mam zamiaru płacić za błędy Orange. Mail - od dawna nie działa. Czat - najpierw doradca twierdził, iż powinno być więcej internetu w telefonie a potem że 10 GB i nic więcej nie poradzi.
Może Orange ruszy kogoś by wyjaśnić całą tą sytuacją ? W końcu może ktoś z "tamtej" strony weźmie odpowiedzialność za czyny pracowników ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
50 giga w chmurze
@extreme666 Konsultant udzielił Tobie informacji. Jeżeli z tym się nie zgadzasz z jakiś powodów możesz wnioskować o przyjęcie zgłoszenia, dostaniesz oficjalna odpowiedź. Zgłoszenie możesz założyć przez czat czy w salonie. Niestety tak to nie działa i nikt sam z drugiej strony się z Tobą nie skontaktuje na podstawie samego opisu na tym forum
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »