07-07-2022
14:18
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
07-07-2022
16:15
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-07-2022
16:15
W sumie ponad 40% klientów korzysta z połączeń głosowych w 2G i 3G, dlatego bardzo zależy nam, aby Ci klienci wymienili swoje urządzenia na takie z VoLTE i/lub karty SIM na 4G LTE.
Natomiast jeżeli chodzi o internet mobilny tylko 3% klientów korzysta z 3G.
1 ODPOWIEDŹ 1
07-07-2022
16:15
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-07-2022
16:15
W sumie ponad 40% klientów korzysta z połączeń głosowych w 2G i 3G, dlatego bardzo zależy nam, aby Ci klienci wymienili swoje urządzenia na takie z VoLTE i/lub karty SIM na 4G LTE.
Natomiast jeżeli chodzi o internet mobilny tylko 3% klientów korzysta z 3G.