- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na ile przygotowane są kampanie informacyjne i tym, co wiąże się z narzuceniem klientom wyłączenia 3G w rejonie? Będą komunikaty SMS czy coś podobnego? Na ile wcześniej przed godziną "0" będą kierowane do użytkowników?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kampania informacyjna rozpoczęła się w maju 2022. Zależy nam na tym, aby dać klientom odpowiednio dużo czasu na podjęcie stosownych działań i wymianę kart SIM na 4G LTE, a telefonów na VoLTE. Planujemy też dalsze akcje komunikacyjne takie jak wspomniane kampanie sms 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kampania informacyjna rozpoczęła się w maju 2022. Zależy nam na tym, aby dać klientom odpowiednio dużo czasu na podjęcie stosownych działań i wymianę kart SIM na 4G LTE, a telefonów na VoLTE. Planujemy też dalsze akcje komunikacyjne takie jak wspomniane kampanie sms 🙂