Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jakość

ROZWIĄZANE

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14481
  • 59512
  • 725

Jakość

Podczas rozmów głosowych klient bez aktywnego VoLTE jest przenoszony do pasma 2G. Czy  spowoduje słabszą jakość połączeń i brak transmisji danych podczas rozmów?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 46
  • 186
  • 44

Jakość

Jeśli do końca 2023 r. nie wymienisz telefonu na VoLTE lub karty na 4G LTE, będziesz nadal korzystać z sieci 2G, jednak może się to wiązać z kłopotami z nawiązaniem lub odebraniem połączeń głosowych (ze względu na większe obciążenie sieci 2G) i również brakiem dostępu do internetu mobilnego, ponieważ internet mobilny nie działa na satysfakcjonującym poziomie w 2G.

Zachęcamy do zapoznania się ze stroną wykorzystaj sieć https://www.orange.pl/view/wykorzystaj-siec

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 46
  • 186
  • 44

Jakość

Jeśli do końca 2023 r. nie wymienisz telefonu na VoLTE lub karty na 4G LTE, będziesz nadal korzystać z sieci 2G, jednak może się to wiązać z kłopotami z nawiązaniem lub odebraniem połączeń głosowych (ze względu na większe obciążenie sieci 2G) i również brakiem dostępu do internetu mobilnego, ponieważ internet mobilny nie działa na satysfakcjonującym poziomie w 2G.

Zachęcamy do zapoznania się ze stroną wykorzystaj sieć https://www.orange.pl/view/wykorzystaj-siec