- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podczas rozmów głosowych klient bez aktywnego VoLTE jest przenoszony do pasma 2G. Czy spowoduje słabszą jakość połączeń i brak transmisji danych podczas rozmów?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli do końca 2023 r. nie wymienisz telefonu na VoLTE lub karty na 4G LTE, będziesz nadal korzystać z sieci 2G, jednak może się to wiązać z kłopotami z nawiązaniem lub odebraniem połączeń głosowych (ze względu na większe obciążenie sieci 2G) i również brakiem dostępu do internetu mobilnego, ponieważ internet mobilny nie działa na satysfakcjonującym poziomie w 2G.
Zachęcamy do zapoznania się ze stroną wykorzystaj sieć https://www.orange.pl/view/wykorzystaj-siec
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli do końca 2023 r. nie wymienisz telefonu na VoLTE lub karty na 4G LTE, będziesz nadal korzystać z sieci 2G, jednak może się to wiązać z kłopotami z nawiązaniem lub odebraniem połączeń głosowych (ze względu na większe obciążenie sieci 2G) i również brakiem dostępu do internetu mobilnego, ponieważ internet mobilny nie działa na satysfakcjonującym poziomie w 2G.
Zachęcamy do zapoznania się ze stroną wykorzystaj sieć https://www.orange.pl/view/wykorzystaj-siec