21-04-2022
15:52
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-04-2022
15:52
Czasami po wyborze niektórych urządzeń, usług w sklepie online, nie jest aktywny przycisk dodania do koszyka, tylko zamówienie można dokończyć z konsultantem?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
21-04-2022
16:05
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-04-2022
16:05
Nie wszystko jesteśmy w stanie zrobić od razu. Jeśli pytasz o sprzedaż urządzeń z pakietem Orange Love to sprawdź jeszcze raz 😉 https://www.orange.pl/esklep/smartfony?typ-oferty=4D&typ-procesu=ACTIVATION&dlugosc-umowy=24&id-ofer...
1 ODPOWIEDŹ 1
21-04-2022
16:05
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-04-2022
16:05
Nie wszystko jesteśmy w stanie zrobić od razu. Jeśli pytasz o sprzedaż urządzeń z pakietem Orange Love to sprawdź jeszcze raz 😉 https://www.orange.pl/esklep/smartfony?typ-oferty=4D&typ-procesu=ACTIVATION&dlugosc-umowy=24&id-ofer...