- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy na infolinii (w kontakcie z BOK) można otrzymać info w sprawie zakłóceń w danym terenie i z czego wynikają? Są oparte na ilości zgłoszeń i analizie, czy weryfikowane? Co się dzieje w przypadku, gdy jest ich więcej w rejonie?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na infolinii klient może otrzymać informacje o rodzaju utrudnień, które występują w lokalizacji o którą pyta, w tym również jeśli w danym obszarze występują zakłócenia oraz jakie jest ich źródło pochodzenia ( wewnątrz- sieciowe czy zewnętrzne). Zakłócenia są likwidowane wg odpowiednich priorytetów wpływu na usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na infolinii klient może otrzymać informacje o rodzaju utrudnień, które występują w lokalizacji o którą pyta, w tym również jeśli w danym obszarze występują zakłócenia oraz jakie jest ich źródło pochodzenia ( wewnątrz- sieciowe czy zewnętrzne). Zakłócenia są likwidowane wg odpowiednich priorytetów wpływu na usługi.