- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bazując na artykule Roaming VoLTE. Fakty, które sprawiają, że go kochasz i nienawidzisz. (prostoibezposrednio.pl) (trochę się zmieniło po 3 latach od tego wpisu) i fragmencie:
operatorzy mogą stracić potężne pieniądze ze względu na wzrost popularności usług dostawców OTT (Over The Top) takich, jak np. WhatsApp czy Messenger.
nasuwa się pytanie, czy ruch w roamingu stale rośnie czy są spadki?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
To pytanie ma 3 różne aspekty:
1. Treść artykułu - faktycznie nieaktualne. Tak, konkurencja ze strony OTT jest faktem, ale to operatorzy pozostają "rurą", którą transmisja danych jest przenoszona
2. VoLTE to nie jest konkurencja, to jest przyszłość! VoLTE to głos w sieciach 4G i 5G, nie ma od tego ucieczki. Brak wdrożenia wynikał z braku rozwiązań i standardów, dziś idzie "z kopyta" i wszyscy to robią, wiedząc, że wyłączenie sieci 2G i 3G zagraża wyłączeniem połączeń głosowych.
3. Wykorzystanie transmisji danych wciąż rośnie - i to samo widać w roamingu, gdzie w UE korzystamy "jak w kraju", a poza UE coraz chętniej sięgamy po dedykowane oferty pakietowe i promocyjne co stymuluje dynamikę zużycia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
To pytanie ma 3 różne aspekty:
1. Treść artykułu - faktycznie nieaktualne. Tak, konkurencja ze strony OTT jest faktem, ale to operatorzy pozostają "rurą", którą transmisja danych jest przenoszona
2. VoLTE to nie jest konkurencja, to jest przyszłość! VoLTE to głos w sieciach 4G i 5G, nie ma od tego ucieczki. Brak wdrożenia wynikał z braku rozwiązań i standardów, dziś idzie "z kopyta" i wszyscy to robią, wiedząc, że wyłączenie sieci 2G i 3G zagraża wyłączeniem połączeń głosowych.
3. Wykorzystanie transmisji danych wciąż rośnie - i to samo widać w roamingu, gdzie w UE korzystamy "jak w kraju", a poza UE coraz chętniej sięgamy po dedykowane oferty pakietowe i promocyjne co stymuluje dynamikę zużycia.