- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry,
czy jako klient Orange, korzystający z telefonu obsługującego usługę VoLTE i 5G, mam jakiś wpływ na to, że w ramach roamingu VoLTE i 5G pozostaje aktywne? Chodzi mi zwłaszcza o pobyt w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Czy powinienem ręcznie wybierać operatora sieci, który współpracuje z Orange w tym zakresie, czy wystarczy tryb automatyczny wyboru operatora sieci w ustawieniach telefonu?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Działanie VoLTE i 5G w roamingu wymaga uruchomienia tych usług w relacjach międzyoperatorskich. Status usług jest publikowany na liście dostępnych sieci na stronie http://orange.pl/roaming. Automatyczny tryb wyboru sieci z telefonu zazwyczaj wybiera sieć z najszerszą gamą dostępnych usług, ale gdyby miało stać się inaczej, wtedy w trybie manualnym można dokonać przełączenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Działanie VoLTE i 5G w roamingu wymaga uruchomienia tych usług w relacjach międzyoperatorskich. Status usług jest publikowany na liście dostępnych sieci na stronie http://orange.pl/roaming. Automatyczny tryb wyboru sieci z telefonu zazwyczaj wybiera sieć z najszerszą gamą dostępnych usług, ale gdyby miało stać się inaczej, wtedy w trybie manualnym można dokonać przełączenia.