- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy jest gdzieś jakaś instrukcja/podręcznik dla użytkowników TV Sat z Canal+ wskazująca na podział kompetencji między Orange a Canal+ w zakresie obsługi tej usługi?
Chciałbym wiedzieć do kogo się zwrócić w przypadku jakichkolwiek problemów...
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wszystkie kompetencje związane z obsługą Klienta znajdują się po stronie Orange. W przypadku jakichkolwiek problemów lub pytań dotyczących wspólnej oferty Orange z CANAL+, zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią pod numerem 801234567 lub punktami sprzedaży.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wszystkie kompetencje związane z obsługą Klienta znajdują się po stronie Orange. W przypadku jakichkolwiek problemów lub pytań dotyczących wspólnej oferty Orange z CANAL+, zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią pod numerem 801234567 lub punktami sprzedaży.