- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jakie działania podejmuje firma Orange, żeby można było przenieść numer do oferty na kartę w każdym salonie bez wiecznej "awarii sytemu" bądź wypełniania przez konsultanta formularza do przeniesienia numeru online przez kuriera.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jesteśmy świadomi, że proces MNP do ofert na karte nie działa idealnie.
Jeszcze w tym roku powinien ruszyć w salonach nowy proces przeniesienia numeru, który będzie uniezależniony od kart SIM, które konsultant musi wydać klientowi. To powinno poprawić proces.
Poza tym monitorujemy sytuacje w salonach i reagujemy, gdy tylko trafia do nas sygnał o nieprawidlowoscich.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jesteśmy świadomi, że proces MNP do ofert na karte nie działa idealnie.
Jeszcze w tym roku powinien ruszyć w salonach nowy proces przeniesienia numeru, który będzie uniezależniony od kart SIM, które konsultant musi wydać klientowi. To powinno poprawić proces.
Poza tym monitorujemy sytuacje w salonach i reagujemy, gdy tylko trafia do nas sygnał o nieprawidlowoscich.