- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jaki powód biznesowy (bo nie techniczny) skłonił Was do wyłączenia działania WiFi calling w prepaidzie zagranicą?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W tym temacie nic się nie zmieniło, więc przetoczę odpowiedź, której już tutaj udzielałam:
Dostępność do WiFi calling w roamingu jest jednym z elementów, którymi różnicujemy nasze oferty prepaid i postpaid (w postpaid WiFi calling jest dostępne). W najbliższym czasie nie planujemy tego zmieniać.
A wynika to i z kwestii technicznych i kosztowych, m.in. tego, że rozliczania połączeń MT w VOWiFi zagranicą są chargowane extra (za odebrane połączenie).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W tym temacie nic się nie zmieniło, więc przetoczę odpowiedź, której już tutaj udzielałam:
Dostępność do WiFi calling w roamingu jest jednym z elementów, którymi różnicujemy nasze oferty prepaid i postpaid (w postpaid WiFi calling jest dostępne). W najbliższym czasie nie planujemy tego zmieniać.
A wynika to i z kwestii technicznych i kosztowych, m.in. tego, że rozliczania połączeń MT w VOWiFi zagranicą są chargowane extra (za odebrane połączenie).