- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czemu została skrócona ważność nowego numeru w ofercie na kartę? Na połączenia wychodzące jest bez zmian miesiąc, ale na połączenia przychodzące był rok, teraz jest skrócony.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rzeczywiście, skróciliśmy czas okresu pasywnego do 3 miesięcy. Ale jednocześnie wydłużyliśmy czas tego okresu (= na połączenia odbierane) po każdym doładowaniu konta aż do 12 miesięcy, czyli dla klientów aktywnych.
Wynika to z chęci jak najbardziej optymalnego zarządzania zasobami numeracyjnymi. Numery nieużywane, niedoładowywane, często kupowane w celu skorzystania z nich 1-2 razy, wracają "do puli" szybciej.
Numery aktywne (nawet 1x doładowane za 5zł) - mają okres pasywny dłuższy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rzeczywiście, skróciliśmy czas okresu pasywnego do 3 miesięcy. Ale jednocześnie wydłużyliśmy czas tego okresu (= na połączenia odbierane) po każdym doładowaniu konta aż do 12 miesięcy, czyli dla klientów aktywnych.
Wynika to z chęci jak najbardziej optymalnego zarządzania zasobami numeracyjnymi. Numery nieużywane, niedoładowywane, często kupowane w celu skorzystania z nich 1-2 razy, wracają "do puli" szybciej.
Numery aktywne (nawet 1x doładowane za 5zł) - mają okres pasywny dłuższy.