28-09-2022
16:46
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-09-2022
16:46
Częsty problem, szczególnie u prepaidowców jak i Flexowców? Jaka jest na to porada? Zgłoszenie problemu technicznego? Zmiana routeru / telefonu na "mocniejszy" technologicznie? Może wyłączenie 5G? Co radzicie?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
28-09-2022
17:06
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-09-2022
17:06
Nie priorytetyzujemy sieci w Orange, tzn. sieć jest taka sama dla prepaid, postpaid, Flex, Nju. Jeżeli pojawia sie problem, to sugeruje zgłosić problem techniczny.
1 ODPOWIEDŹ 1
28-09-2022
17:06
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-09-2022
17:06
Nie priorytetyzujemy sieci w Orange, tzn. sieć jest taka sama dla prepaid, postpaid, Flex, Nju. Jeżeli pojawia sie problem, to sugeruje zgłosić problem techniczny.