- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziękuję za wyjaśnienie.
Wobec tego pozwolę sobie zmodyfikować moje oryginalne pytanie:
Czy w ramach poprawy PR Orange nie byłby skłonny do wydłużenia okresu w którym seniorzy są uprawnieni do zwrotu środków zgromadzonych na koncie prepaidowym? Te 30 dni to często jest zdecydowanie za mało żeby zorientować się, że nasz senior utracił dostęp do konta (którego przez cały rok ważności konta tak naprawdę nie użył ani razu). A po 30 dniach to już jest "pozamiatane".
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W połowie 2022 ma wejść nowe prawo komunikacji elektronicznej które da klientom pół roku na odbiór niewykorzystanych środków,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W połowie 2022 ma wejść nowe prawo komunikacji elektronicznej które da klientom pół roku na odbiór niewykorzystanych środków,