- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, dlaczego konsultanci w salonie Orange nie chcą obsługiwać klientów oferty na kartę?
Parę tygodni temu chciałem przenieść do orange na kartę numer w salonie (lokalizację mogę podać w wiadomości prywatnej), to konsultant po usłyszeniu że chodzi o ofertę na kartę natychmiastowo zrezygnował z obsługi. Twierdził różne wymówki w stylu że w salonie tylko abonament, system przyjmuje tylko abonament itd.
Dla porównania w tym samym miejscu konkurencyjne sieci obsłują klientów na karte.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo mi przykro to słyszeć. Staramy się, aby w każdym kanale standard obsługi każdego klienta był jak najwyższy. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, więc będziemy wdzięczni za sygnał, gdzie to miało miejsce. Zareagujemy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo mi przykro to słyszeć. Staramy się, aby w każdym kanale standard obsługi każdego klienta był jak najwyższy. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, więc będziemy wdzięczni za sygnał, gdzie to miało miejsce. Zareagujemy.