Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dlaczego konsultanci w salonie unikają obsługi oferty na kartę?

ROZWIĄZANE

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 2
  • 0

Dlaczego konsultanci w salonie unikają obsługi oferty na kartę?

Witam, dlaczego konsultanci w salonie Orange nie chcą obsługiwać klientów oferty na kartę?

Parę tygodni temu chciałem przenieść do orange na kartę numer w salonie (lokalizację mogę podać w wiadomości prywatnej), to konsultant po usłyszeniu że chodzi o ofertę na kartę natychmiastowo zrezygnował z obsługi. Twierdził różne wymówki w stylu że w salonie tylko abonament, system przyjmuje tylko abonament itd.

Dla porównania w tym samym miejscu konkurencyjne sieci obsłują klientów na karte.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 103
  • 340
  • 101

Dlaczego konsultanci w salonie unikają obsługi oferty na kartę?

Bardzo mi przykro to słyszeć. Staramy się, aby w każdym kanale standard obsługi każdego klienta był jak najwyższy. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, więc będziemy wdzięczni za sygnał, gdzie to miało miejsce. Zareagujemy.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 103
  • 340
  • 101

Dlaczego konsultanci w salonie unikają obsługi oferty na kartę?

Bardzo mi przykro to słyszeć. Staramy się, aby w każdym kanale standard obsługi każdego klienta był jak najwyższy. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, więc będziemy wdzięczni za sygnał, gdzie to miało miejsce. Zareagujemy.