- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Z tego, co można przeczytać w pytaniach, sporo osób ma problem z tym, że w ramach różnych usług oferujecie taką samą listę kanałów.
Ja - mając światłowód - nie potrzebuję programów niedostępnych, które są w ofercie SAT (teoretycznie mogę skorzystać z opcji "ulubione".
Czy planujecie rozdzielenie tych ofert pod kątem IPTV / SAT.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Staramy się minimalizować różnice pomiędzy technologiami dla nowych klientów, natomiast oferta satelitarna jest dostarczana na bazie umowy pomiędzy klientem a platformą CANAL+, a w IPTV pomiędzy klientem a OPL. Tym samym drobne różnice mogą wystąpić i występowały też historycznie. Stąd czasami sytuacja, gdzie klient światłowodu posiadający pełną ofertę kanałów dostarczonych przez OPL, może nie mieć dostępnych kanałów dostarczanych przez CANAL+ (bo do tych mają dostęp jedynie posiadacze archiwalnych ofert).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Staramy się minimalizować różnice pomiędzy technologiami dla nowych klientów, natomiast oferta satelitarna jest dostarczana na bazie umowy pomiędzy klientem a platformą CANAL+, a w IPTV pomiędzy klientem a OPL. Tym samym drobne różnice mogą wystąpić i występowały też historycznie. Stąd czasami sytuacja, gdzie klient światłowodu posiadający pełną ofertę kanałów dostarczonych przez OPL, może nie mieć dostępnych kanałów dostarczanych przez CANAL+ (bo do tych mają dostęp jedynie posiadacze archiwalnych ofert).