- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy jeżeli klient dzwoni i opowiada o trudnej sytuacji życiowej (np. finansowej lub zgubieniu telefonu), to Max będzie bardziej 'miękki' w prowadzeniu rozmowy czy dalej uparty w swoich pytaniach (jak każdy zwykły robot w przeciwieństwie do człowieka-doradcy) ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Max ma za zadanie rozwiązywać problemy i załatwiać sprawy klientów merytorycznie. Zawsze pozostanie możliwość połączenia się z doradcą, jeśli sprawa będzie musiała być obsłużona bardziej indywidualnie niż Max potrafi.
Choć można powiedzieć, że w jakimś minimalnym stopniu Max obecnie zalążki empatii posiada - warunkowo potrafi odblokować telefon mimo upływu terminu płatności na podstawie deklaracji Klienta, że zaległości zostały już zapłacone, albo że zapłaci w najbliższych dniach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Max ma za zadanie rozwiązywać problemy i załatwiać sprawy klientów merytorycznie. Zawsze pozostanie możliwość połączenia się z doradcą, jeśli sprawa będzie musiała być obsłużona bardziej indywidualnie niż Max potrafi.
Choć można powiedzieć, że w jakimś minimalnym stopniu Max obecnie zalążki empatii posiada - warunkowo potrafi odblokować telefon mimo upływu terminu płatności na podstawie deklaracji Klienta, że zaległości zostały już zapłacone, albo że zapłaci w najbliższych dniach.