Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Empatia w postawie Maxa

ROZWIĄZANE

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 7
  • 0

Empatia w postawie Maxa

Czy jeżeli klient dzwoni i opowiada o trudnej sytuacji życiowej (np. finansowej lub zgubieniu telefonu), to Max będzie bardziej 'miękki' w prowadzeniu rozmowy czy dalej uparty w swoich pytaniach (jak każdy zwykły robot w przeciwieństwie do człowieka-doradcy) ?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 15
  • 60
  • 14

Empatia w postawie Maxa

Max ma za zadanie rozwiązywać problemy i załatwiać sprawy klientów merytorycznie. Zawsze pozostanie możliwość połączenia się z doradcą, jeśli sprawa będzie musiała być obsłużona bardziej indywidualnie niż Max potrafi.

Choć można powiedzieć, że w jakimś minimalnym stopniu Max obecnie zalążki empatii posiada - warunkowo potrafi odblokować telefon mimo upływu terminu płatności na podstawie deklaracji Klienta, że zaległości zostały już zapłacone, albo że zapłaci w najbliższych dniach.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 15
  • 60
  • 14

Empatia w postawie Maxa

Max ma za zadanie rozwiązywać problemy i załatwiać sprawy klientów merytorycznie. Zawsze pozostanie możliwość połączenia się z doradcą, jeśli sprawa będzie musiała być obsłużona bardziej indywidualnie niż Max potrafi.

Choć można powiedzieć, że w jakimś minimalnym stopniu Max obecnie zalążki empatii posiada - warunkowo potrafi odblokować telefon mimo upływu terminu płatności na podstawie deklaracji Klienta, że zaległości zostały już zapłacone, albo że zapłaci w najbliższych dniach.