16-02-2023
14:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-02-2023
14:42
Czy można wprowadzić zbieranie popytu i jednoczesne pozytywne wywiady techniczne z poziomu montera, gdy się np. zgłosi sąsiad podczas instalacji u mnie? Czy to nie wygodna droga na skróty taki sygnał/wniosek od montera?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
16-02-2023
14:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-02-2023
14:56
Mamy już takie rozwiązanie wdrożone w Orange i skutecznie działające 🙂
1 ODPOWIEDŹ 1
16-02-2023
14:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-02-2023
14:56
Mamy już takie rozwiązanie wdrożone w Orange i skutecznie działające 🙂