04-04-2019
15:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
04-04-2019
15:00
Czy jest możliwość dodania tych usług do aplikacji, by klient wiedział że działają, na danym numerze sim karty, bo bywają problemy s tymi usługami, potem nie wiadomo gdzie tkwi problem, czy w telefonie czy usługach sim karty.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
05-04-2019
15:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
05-04-2019
15:42
Witaj
Ciekawa sugestia, dziękuję. Z mojej wiedzy nie jest ona widoczna w żadnym z serwisów samoobsługowych i jeżeli się to potwierdzi, to będzie trudno o jej wdrożenie w aplikacji. Sprawdzimy to jednak.
1 ODPOWIEDŹ 1
05-04-2019
15:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
05-04-2019
15:42
Witaj
Ciekawa sugestia, dziękuję. Z mojej wiedzy nie jest ona widoczna w żadnym z serwisów samoobsługowych i jeżeli się to potwierdzi, to będzie trudno o jej wdrożenie w aplikacji. Sprawdzimy to jednak.