Status VoLTE i VoWiFi w aplikacji MO
kwiecień
Czy jest możliwość dodania tych usług do aplikacji, by klient wiedział że działają, na danym numerze sim karty, bo bywają problemy s tymi usługami, potem nie wiadomo gdzie tkwi problem, czy w telefonie czy usługach sim karty.
Znalazłeś odpowiedż na pytanie. To oznacz pomocny Post ✔ jako Rozwiązanie
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
kwiecień
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Rozwiązanie:
Status VoLTE i VoWiFi w aplikacji MO
[ Edytowane ]kwiecień – ostatnio edytowany kwiecień
Witaj
Ciekawa sugestia, dziękuję. Z mojej wiedzy nie jest ona widoczna w żadnym z serwisów samoobsługowych i jeżeli się to potwierdzi, to będzie trudno o jej wdrożenie w aplikacji. Sprawdzimy to jednak.
kwiecień – ostatnio edytowany kwiecień
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Wszystkie odpowiedzi:
Status VoLTE i VoWiFi w aplikacji MO
[ Edytowane ]kwiecień – ostatnio edytowany kwiecień
Witaj
Ciekawa sugestia, dziękuję. Z mojej wiedzy nie jest ona widoczna w żadnym z serwisów samoobsługowych i jeżeli się to potwierdzi, to będzie trudno o jej wdrożenie w aplikacji. Sprawdzimy to jednak.
kwiecień – ostatnio edytowany kwiecień
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś