- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy planujecie coś takiego wdrożyć, bo jeśli klient ma awarię internetu w domu, to mógłby skorzystać z czatu w aplikacji, bo połączenia z aplikacji są płatne, co niestety zraża klientów, do takiego kontaktu.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozumiem, że masz na myśli sytuację, gdy nie masz np. środków na koncie prepaid i nie posiadasz dostępu do WiFi. Generalnie transmisja danych z aplikacji jest zerowana (oczywiście jeśli logujesz się do nadajników w Polsce). Jeśli mimo tego nie możesz w takiej sytuacji nawiązać czata z BOK to być może na samym czacie transmisja danych jest płatna. Jeśli tak, to dodamy tę transmisje również do wyzerowania opłaty wzorem czata z Nowego Mój Orange na www.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozumiem, że masz na myśli sytuację, gdy nie masz np. środków na koncie prepaid i nie posiadasz dostępu do WiFi. Generalnie transmisja danych z aplikacji jest zerowana (oczywiście jeśli logujesz się do nadajników w Polsce). Jeśli mimo tego nie możesz w takiej sytuacji nawiązać czata z BOK to być może na samym czacie transmisja danych jest płatna. Jeśli tak, to dodamy tę transmisje również do wyzerowania opłaty wzorem czata z Nowego Mój Orange na www.