wtorek
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wtorek
Jakiś czas temu aneksowałem umowę. Zmiany weszły po kilku dniach, ale nie miałem żadnego powiadomienia o tym. Może warto wprowadzić powiadamiania z aplikacji MO, że zmiany zostały wprowadzane?
Akurat w moim przypadku, wszystko było jasne, ale śledząc forum zdarzały się przypadki, że ktoś miał zmieniony limit płatności za usłgi i dłuższy czas był nieświadomy tego.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
wtorek
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wtorek
Najważniejsze zmiany w ofercie, są komunikowane SMSami i pushami. Zgłosimy to do analizy czy dla tych przypadków warto wysyłać pushe.
1 ODPOWIEDŹ 1
wtorek
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wtorek
Najważniejsze zmiany w ofercie, są komunikowane SMSami i pushami. Zgłosimy to do analizy czy dla tych przypadków warto wysyłać pushe.