- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W nawiązaniu do tematu:
Chodzi o dużą ilość numerów zarejestrowanych na jednego użytkownika. Występują później problemy w dostępie do usług przez aplikację. Czy jest sposób na poprawienie działania aplikacji lub usunięcie historii nieaktywnych numerów?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ok, rozumiem teraz. Co do usuwania historii nieaktywnych - to trochę tricky. Pod wieloma względami. Na pewno to decyzja z cyklu trudniejszych biznesowych. Jeśli chodzi o kwestie zw z działaniem aplikacji z powodu dużej ilości zarejestrowanych produktów - to jest to wyzwanie, ale prawdę mówiąc, również nisza z jaką mamy do czynienia. Nad wydajnością pracujemy cały czas. Co chwila w kolejnych wydawanych wersjach mamy poprawki wpływające na wydajność. Nie mamy na ten moment jednak gotowego rozwiązania na zaopiekowanie konkretnie tego tematu, o którym piszesz, raczej analizujemy to na konkretnych incydentach zgłaszanych przez Doradców.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ok, rozumiem teraz. Co do usuwania historii nieaktywnych - to trochę tricky. Pod wieloma względami. Na pewno to decyzja z cyklu trudniejszych biznesowych. Jeśli chodzi o kwestie zw z działaniem aplikacji z powodu dużej ilości zarejestrowanych produktów - to jest to wyzwanie, ale prawdę mówiąc, również nisza z jaką mamy do czynienia. Nad wydajnością pracujemy cały czas. Co chwila w kolejnych wydawanych wersjach mamy poprawki wpływające na wydajność. Nie mamy na ten moment jednak gotowego rozwiązania na zaopiekowanie konkretnie tego tematu, o którym piszesz, raczej analizujemy to na konkretnych incydentach zgłaszanych przez Doradców.