- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czemu co miesiąc w weekend w okolicach 17-21 każdego miesiąca przeprowadzane są prace serwisowe? Nie bardzo widzę co jest poprawiane, być może z tego powodu, że nadal po aktualizacjach apka Mój Orange na moim koncie nie działa.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace serwisowe odbywają się co dwa miesiące, te prace nie są zwiazane bezpośrednio z aplikacją a z naszymi systemami backendowymi z których korzystamy pokazując dane klientów.
Dzięki tym pracom udostępniane są Wam nowe oferty w sklepie, nowe promocje, procesy sprzedażowe i obsługowe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace serwisowe odbywają się co dwa miesiące, te prace nie są zwiazane bezpośrednio z aplikacją a z naszymi systemami backendowymi z których korzystamy pokazując dane klientów.
Dzięki tym pracom udostępniane są Wam nowe oferty w sklepie, nowe promocje, procesy sprzedażowe i obsługowe.