- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W nawiązaniu do pytania:
Wielokrotnie pisałem na ten adres e-mail w sprawie mojej niedziałającej apki, ale nigdy nikt nie odpowiedział. Czyli nie zawsze jest sprawa analizowana po przesłaniu informacji na e-maila.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prawdopodobnie opisałeś problem z UPSem na logowaniu lub brakiem widoczności nowych numerów, każdy taki przypadek jest analizowany. Aczkolwiek ten temat jest problematyczny i jego docelowa poprawa zajmie nam jeszcze trochę czasu. Prace trwają.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prawdopodobnie opisałeś problem z UPSem na logowaniu lub brakiem widoczności nowych numerów, każdy taki przypadek jest analizowany. Aczkolwiek ten temat jest problematyczny i jego docelowa poprawa zajmie nam jeszcze trochę czasu. Prace trwają.