29-06-2022
14:47
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-06-2022
14:47
Jeżeli jeden z numerów przeniosę do innego operatora, jak aplikacja będzie działała z pozostałymi numerami?
Były przypadki opisywane na NO, że aplikacja przestała działać.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
29-06-2022
14:50
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-06-2022
14:50
Pozostałe usługi powinny być dostępne i widoczne i generalnie są. Jeśli coś się popsuje po migracji numeru to możemy to porpawić w ramach supportu analizując konkretny przypadek.
1 ODPOWIEDŹ 1
29-06-2022
14:50
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-06-2022
14:50
Pozostałe usługi powinny być dostępne i widoczne i generalnie są. Jeśli coś się popsuje po migracji numeru to możemy to porpawić w ramach supportu analizując konkretny przypadek.