- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W nawiązaniu do pytania:
Nie jest dla mnie odpowiedzią, że jak nie skorzystam z obecnej promocji, to będzie następna.
Dla osób, które czytają tematy z AMA. Rozwiązaniem, przynajmniej tyke ile może zrobić klient, jeśli apka nie działa, to zgłosić reklamacje. Jeśli pojawi się promocja, z której nie można skorzystać, bo działa tylko w apce, a apka Mój Orange jest uszkodzona, reklamacyjne można skorzystać z promocji, powołując się na reklamacje o uszkodzeniu apki. Niestety wymaga to kontaktu infolinia, czat, co dodatkowo komplikuje MAX swoimi podpowiedziami, ale jak już rozmawiamy z ogarniętym konsultantem, to sprawę da się załatwić i można skorzystać z promocji w apce, mimo jej uszkodzenia.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pełna zgoda, można skorzystać z powyższej ścieżki dotyczącej braku skorzystania z promocji w aplikacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pełna zgoda, można skorzystać z powyższej ścieżki dotyczącej braku skorzystania z promocji w aplikacji.