Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Po co jest potrzebna aplikacja MO na telefony

ROZWIĄZANE

Poziom 31, Ekspert
  • 2917
  • 8769
  • 83

Po co jest potrzebna aplikacja MO na telefony


@Piotr_MOnapisał(-a)

Aplikacja stałą się popularnym kanałem kontaktu z Orange, zarówno dla procesów obslugowych jak i sprzedażowych. Klienci korzystają z możliwości samoobsługi i załatwienia swojej sprawy w dogodnym dla siebie momencie, podobnie z aktami sprzedażowymi. Chcemy obsługiwać i poszarzać funkcjonalność obu tych obszarów jednocześnie upraszczając procesy z perspektywy klienta by były szybsze i fajniejsze. 

 


A jak dla mnie to po prostu skupiacie się na "procesach sprzedażowych". Apka jest przede wszystkim próbą złapania klienta na kliknięcie w reklamy produktów które wyświetlacie w apce w miejscach niespodziewanych. Żeby nie być gołosłownym: dlaczego w zakładce "URZĄDZENIA" sugerującej że chodzi o urządzenia które w moich umowach mam, wyświetla się reklama "czas na nowy smartfon!"? Pytanie retoryczne, odpowiedź jest jasna: apka ma służyć przede wszystkim do wciskania klientom produktów których niekoniecznie potrzebują.

Co ma do licha "Krajowy Rejestr Długów" wspólnego z moimi "usługami mobilnymi"???

Kiedyś wyraziłem swoje daleko idące stanowisko krytyczne wobec tej apki, porównałem ją wtedy do trojana za co zostałem skarcony. Wrażenie jednak pozostało. Korzystanie z tej apki przypomina chodzenie po polu minowym. Dopóki to się nie zmieni będę ją odradzał każdemu kto o nią spyta.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 46
  • 246
  • 44

Po co jest potrzebna aplikacja MO na telefony

Trudno nam zgodzić z taką opinią. Rozwijamy ją zarówno pod kątem sprzedażowym, jak i obsługowym. Np. w czerwcu wdrożyliśmy powiadomienia o wystawionej fakturze, żeby klient w jednym miejscu miał wszystkie informacje dotyczące swoich płatności. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 46
  • 246
  • 44

Po co jest potrzebna aplikacja MO na telefony

Trudno nam zgodzić z taką opinią. Rozwijamy ją zarówno pod kątem sprzedażowym, jak i obsługowym. Np. w czerwcu wdrożyliśmy powiadomienia o wystawionej fakturze, żeby klient w jednym miejscu miał wszystkie informacje dotyczące swoich płatności.