- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W nawiązaniu do pytania:
Skoro aplikacja jest nakierowana na klienta, aby samodzielnie zarządzał swoimi usługami, to dla czego naprawa aplikacji w moim przypadku trwa miesiącami?
Po ostatniej awarii wykonałem 140 połączeń na infolinię w celu naprawienia aplikacji. Zgłaszane były reklamacje jak i zgłoszenia techniczne. Zgłoszenia techniczne są rozpatrywane tygodniami, nawet miesiącami, reklamacje są rozpatrywane negatywnie i zakładana jest nowa reklamacja, aby wyrobić się w terminie 30 dni.
Jak wiec mam korzystać z aplikacji i samodzielnie zarządzać kontem i usługami, jak aplikacja nie działa?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przepraszamy za niedogodności, każdy przypadek jest indywidualny i staramy się indywidualnie rozwiązywać najszybciej, jak to jest możliwe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przepraszamy za niedogodności, każdy przypadek jest indywidualny i staramy się indywidualnie rozwiązywać najszybciej, jak to jest możliwe.