Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Naprawa aplikacji Mój Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 18073
  • 51271
  • 688

Naprawa aplikacji Mój Orange

W nawiązaniu do pytania:

https://nasz.orange.pl/t5/AMA-aplikacja-M%C3%B3j-Orange-3/Jaki-sens-ma-istnienie-aplikacji-M%C3%B3j-...

Skoro aplikacja jest nakierowana na klienta, aby samodzielnie zarządzał swoimi usługami, to dla czego naprawa aplikacji w moim przypadku trwa miesiącami? 

Po ostatniej awarii wykonałem 140 połączeń na infolinię w celu naprawienia aplikacji. Zgłaszane były reklamacje jak i zgłoszenia techniczne. Zgłoszenia techniczne są rozpatrywane tygodniami, nawet miesiącami, reklamacje są rozpatrywane negatywnie i zakładana jest nowa reklamacja, aby wyrobić się w terminie 30 dni.

Jak wiec mam korzystać z aplikacji i samodzielnie zarządzać kontem i usługami, jak aplikacja nie działa?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 46
  • 246
  • 44

Naprawa aplikacji Mój Orange

Przepraszamy za niedogodności, każdy przypadek jest indywidualny i staramy się indywidualnie rozwiązywać najszybciej, jak to jest możliwe.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 46
  • 246
  • 44

Naprawa aplikacji Mój Orange

Przepraszamy za niedogodności, każdy przypadek jest indywidualny i staramy się indywidualnie rozwiązywać najszybciej, jak to jest możliwe.